מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

יועץ משכנתאות קיבוצים

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

יועץ משכנתא לקיבוץ

יועץ משכנתאות קיבוצים

יועץ משכנתאות קיבוצים הוא אחד הדברים השכיחים שמשקיעים באזור קיבוצים מחפשים בשנים האחרונות. אנשים אשר רוצים לרכוש דירות להשקעה בקיבוצים, צריכים להיוועץ עם יועצי משכנתאות אשר מבינים בתחום זה לעומק ובעלי ניסיון רב שנים. זאת מהסיבה שישנם פרמטרים שונים בהתאם לקיבוצים השונים אשר משפיעים על התנאים וההשלכות בעת רכישת דירה להשקעה בקיבוץ. החל משנת 2006, כל מי שלקח משכנתא על דירה בקיבוץ, זכאי לכך שהמשכנתא תהיה רשומה על שמו ולא על שמו של הקיבוץ בו הוא קנה את הדירה. כלומר אין כל בעיה בלקחת משכנתא עבור דירות בקיבוץ. יתרה מכך, ישנם הנחות לדירות אשר נמצאים במיקומים גאוגרפים מועדפים כמו למשל על קו התפר ואזורים אחרים שהמדינה מעוניינת ליישב בהם.

קראו עוד על יועץ משכנתאות בירושלים והסביבה בעמוד זה.

משכנתא לרכישה בקיבוץ- צלישר יעוץ פיננסי 

יתר על כן, כיום צריך לפחות 30 אחוז הון עצמי מערך הנכס כדי לקנות דירה. יועץ משכנתאות בקיבוצים שהוא איכותי מאוד, יצטרך לערוך סקר שוק ולשקף תמונת מצב מלאה עבור הסיכויים והסיכונים שבלקיחת משכנתא עבור דירה בקיבוצים. כמו כן חשוב שיועץ המשכנתא בקיבוצים יהיה אמין, כנה, ישרת את האינטרסים של הלקוחות, ויודע לנהל משא ומתן על מנת להשיג את המטרות של הלקוחות שלו. לאחר שאנשים חוסכים כסף כל החיים שלהם, ועובדים שנים רבות עבור הכסף של ההון העצמי, כדאי מאוד לא לבצע טעויות כלכליות קריטיות לטווח זמן ארוך. לפעמים אנשים רוצים לסיים את המשכנתא תוך זמן קצר, ואז מבצעים עסקת משכנתא עם החזר כספי גבוהה מידי ולא עומדים בתשלומי המשכנתא וזה חבל מאוד. אם עורכים בדיקה ונרחבת אז אפשר להגיע למסקנות ותובנות אשר יחסכו טעויות ועוגמת נפש מיותרת. כמובן שהאינטרסים של הבנקים שונים מהאינטרסים של יועץ המשכנתאות בקיבוצים. המטרה של הבנקים היא לסגור עסקאות משכנתא עם ריבית גבוהה ככל האפשר. לעומת זאת, האינטרס של הלקוחות שמעוניינים לקחת משכנתא הוא להשיג את הריבית הנמוכה ביותר בתנאים הטובים ביותר בעת לקיחת המשכנתא.

חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום יעוץ משכנתאות בקיבוצים מזה למעלה מעשור שנים. חברת צלישר יעוץ פיננסי מבצעת סקרי שוק עדכניים ונרחבים על מנת לשקף תמונת מצב מלאה וברורה למשקיעים. צרו קשר עם חברת צלישר יעוץ פיננסי כי על איכות ומקצועיות לא מתפשרים.

יועץ משכנתאות קיבוצים

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: