מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

למה צריך יועץ משכנתאות?

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

יועץ משכנתאות פרטי

למה צריך יועץ משכנתאות?

המשכנתא, הלוואה מהבנק לרכישת נכס אל מול שעבודו, היא צעד כלכלי חשוב וגדול, אולי אחד הגדולים שיעשה האדם הממוצע במהלך חייו.

רובנו, לצערנו, לא מבינים גדולים בתחום הפיננסי בכלל, ובתחום המשכנתאות בפרט. ישנם מונחים רבים מבלבלים, ודקויות שקשה להבין אם לא מנוסים בתחום. כשחושבים על לקיחת יועץ משכנתא, מחירים של אותם יועצים הם שיקול בהתלבטות, אבל אם יועץ שכזה יעמוד לצדינו, יקל וייעל את התהליך, ובנוסף יעזור לנו לעשות החלטה פיננסית שקולה שתשפיע על עתידנו הכלכלי, אין מה להתלבט.

צלישר יעוץ פיננסי מציעים לכם ייעוץ משכנתא מקצועי ואמין!

אנחנו גאים להציג צוות מומחים מובילים בתחום המשכנתאות, בעלי ניסיון רב בתחום הפיננסים והמשכנתא. בהיותנו חברה פרטית ובלתי תלויה, אנחנו דואגים רק לטובת הלקוחות שלנו, והם נהנים משירותי ייעוץ אובייקטיבים וחפים מכל אינטרס של בנק כזה או אחר. עם ליווי מנוסה ומקצועי לצדכם, יצטמצם משמעותית פער הידע בתחום, שכיום מוטה לטובת הבנק, ותוכלו לבצע החלטות מחושבות וזהירות לעתיד פיננסי בטוח יותר.

בין השאר, השירות שלנו כולל:

  • בדיקת רקע פיננסי כללי של הלקוח, תוך התמקדות במאפיינים ספציפיים
  • טיפול בבקשה לאישור משכנתא עקרוני
  • בחינה קפדנית של מסלולי המשכנתא המתאימים ביותר ללקוח, תוך התמקדות בצרכיו האישיים ותמונתו הפיננסית
  • בניית מסלול החזרים מועדף, עם התחשבות בתוכניות עתידיות וחישוב של תרחישים אפשריים למניעת 'הפתעות' בעתיד
  • יועץ משכנתאות מקצועי, אמין, אשר עזר לאלפי ישראלים להגיע אל המסלול הנכון.

כשאתם שוקלים את האפשרות של יועץ משכנתאות המחיר בהווה הוא לא זה שצריך להפחיד אתכם, כיוון שהוצאה זו תתגמד לעומת הרווח שהייעוץ יעניק לכם בעתיד. הוצאה קטנה עכשיו יכולה לחסוך לכם הוצאה ענקית מיותרת בהמשך.

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בתחום המשכנתא ולהתלוות אל יועץ משכנתאות מקצועי מטעמנו, נשמח להעניק גם לכם שירות קפדני ואיכותי, להבטחת עתידכם הכלכלי.

לקבלת מידע נוסף על מחירים ועל משכנתא לזכאים התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם עם מידע נוסף.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: