מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא לעובדי מדינה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא לעובדי מדינה

משכנתא לעובדי מדינה

אחד הנושאים המרכזיים בחייהם של הישראלים כיום הוא רכישת דירה בישראל ולקיחת משכנתא כמובן. משכנתא לעובדי מדינה מכילה בתוכה שורה של הטבות. זאת בשל הסיבה שלעובדי מדינה יש תנאים יציבים במקומות העבודה שלהם, ולרוב ההכנסה החודשית שלהם קבועה ויציבה ללא חשש לפיטורין בלתי צפויים. עובדה זאת היא יתרון כאשר  באים לדון בלקיחת משכנתא עם הבנקים, שכן הם מעדיפים מקומות עבודה ממשלתיים עם יציבות תעסוקתית. לעובדי מדינה ישנם הטבות מיוחדות ומכרזים עבור הלוואות לרכישת נכס בתנאים מועדפים. אלה הטבות אשר ניתנות רק לעובדי מדינה, ולכן אין סיבה לא להשתמש בהטבות כספיות אלה בתנאים נוחים עבור לקיחת משכנתא לרכישת דירה. כמו כן, בבנקים עצמם ישנם מסלולי משכנתא עם הטבות עבור עובדי מדינה הן מבחינת גובה הריביות והן מבחינת גובה המשכנתא שאפשר לקחת עבור רכישת דירה. לכן, אם יש אופציה לרכוש דירה ולקחת משכנתא בתנאים מועדפים לעובדי מדינה- לא לחשוב פעמיים ולקוץ על המציאה. ישראלים רבים אשר לא עובדי מדינה היו רוצים לקבל את התנאים המועדפים והנוחים לעובדי מדינה בקרב הבנקים ושלל המסלולים וההצעות. חשוב לציין, כי למרות שמדובר במסלולי משכנתא עם הטבות, חשוב לבצע סקר שוק והשוואה מקצועית אל מול שאר מסלולי המשכנתא האפשריים במגוון הבנקים. יכול להיות שתמצאו הצעה אחרת יותר טובה מהמסלול לעובדי מדינה עבור לקיחת משכנתא.

משכנתא לעובדי מדינה – מה עוד צריך לדעת?

חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע שמבינים ועוסקים מספר רב שנים בתחום. זאת כדי למנוע עוגמת נפש וקשיים כלכליים עתידיים לטווח זמן ארוך. רכישת דירה ולקיחת משכנתא הינו אחד הפעולות עליהם מוציאים את הסכום הגדול ביותר עבור הלוואה לכל החיים, ולכן יש השלכות כספיות משמעותיות על אורח חייהם של הרוכשים. חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום משכנתא לעובדי מדינה בפרט ובתחום הנדל"ן בכלל. בחברה זו תוכלו למצוא אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום על מנת להעניק ללקוחות את השירות האיכותי והמקצועי ביותר שאפשר. חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות לכל שאלה בעיה או בקשה. צרו קשר עם חברת צלישר יעוץ פיננסי עוד היום ותראו מהי איכות ומקצועיות ללא פשרות.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: