מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא לדירה מחולקת

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא דירה מחולקת

משכנתא לדירה מחולקת

משכנתא על דירה מחולקת הוא למעשה לא חוקי אלא אם כן ישנם מסמכים המעידים בצורה מפורשת שהדירה מחולקת, והבנק מקבל את תוקפם של מסמכים אלה. במקרים כאלה הנכס יכול להיחשב כנכס בעייתי ולכן הבנק לא ייקח סיכונים ויעדיף לא להיכנס למקרים כאלה. כמובן שהמסמך הראשי אותו מבקשים לבדוק במקרה כזה הוא הטאבו.

אז איך באמת ניתן לקבל משכנתא על דירה מחולקת?

הטאבו הוא כמו תעודת הזהות של הדירה, ומכיל את כל הפרטים של בעלי הדירה והדירה עצמה. כיום, אחד החלומות השכיחים ביותר של ישראלים הוא לרכוש כמו שיותר דירות בארץ. זאת מהסיבה העיקרית שהתשואות על השקעות הנדל"ן בארץ מאוד גדולות, במיוחד לאור עליית מחירי הדירות בעשר השנים האחרונות. הודות לעובדה שמחירי הנדל"ן עלו במאות אחוזים במהלך השנים האחרונות, משקיעים רבים החלו לראות בפעולות רכישה אלה הזדמנות לתנופה כלכלית אשר תניב להם פירות לטווח ארוך. השקעה על דירה בישראל נחשבת להשקעה בטוחה כי מחירי הדירות רק הולכים ועולים, ולכן המשקיע ירוויח בכל מצב- גם במצב של מכירה וגם במצב של השכרה. גובה השכירות גם עולה עם השנים, ולכן תמיד מומלץ לייצר הכנסה פאסיבית- ושכירות הוא פתרון אולטימטיבי. גם יש נכס שרשום על שם המשקיע, וגם יש הכנסה פאסיבית קבועה מידי חודש ללא כל מאמץ. יחידות דיור בתוך בתים פרטיים של אנשים מאוד נפוצים, ולמעשה יש הכנסה כספית קבועה ונוספת בכל חודש עבור המשקיעים. ישראלים רבים מבינים כי באמת כדאי להם לרכוש דירות בישראל, ולכן הם משקיעים ורוכשים עוד ועוד נכסים כהשקעה לטווח ארוך.

אפשר בהחלט לעשות משכנתא על דירה מחולקת

חברת צלישר יעוץ פיננסי עוסקת בתחום משכנתא על דירה מחולקת בפרט ובתחום עסקאות הנדל"ן בכלל. בחברת צלישר יעוץ פיננסי תוכלו למצוא אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים עם ניסיון רב בשנים בתחום השקעות הנדל"ן. חברת צלישר יעוץ פיננסי עורכת סקרי שוק לעיתים קרובות במטרה להיות מעודכנים בתחום מחירי הדירות ומחירי הריביות למשכנתא. חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים עבור לקוחות החברה במשך כל שעות הפעילות לכל שאלה, בקשה או בעיה. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותראו מהי איכות ומקצועיות ללא פשרות.

=================================

יש לכם חובות שאתם רוצים לסגור באמצעות משכנתא? פנו אל המומחים של צלישר יעוץ פיננסי עוד היום.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: