מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא בלי טאבו

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא ללא טאבו

משכנתא בלי טאבו

משכנתא בלי טאבו הוא למעשה מצב בו אין רישום טאבו על דירה שנרכשה. טאבו הוא מסמך שמפרט את הזכויות על הנכס שנרכש. טאבו הוא למעשה האישור החזק ביותר על הנכס שנרכש על ידי הבעלים שלו. הרגע שיש מסמך טאבו יש אסמכתא המפרטת את הבעלות במיקום הספציפי, עם גודל דירה, קומה, מס' בניין, ומס' דירה. כל משקיע אשר מעוניין לקחת משכנתא ולרכוש דירה צריך לוודא שמה שהבטיחו לו בנוגע לדירה שאותה הוא מעוניין לרכוש, אכן הכל רשום בצורה נכונה במסמך הטאבו. הטאבו הוא למעשה כמו תעודת הזהות של הדירה שאותה רוצים לרכוש. בנוסח הטאבו ניתן לרכוש הערות נוספות במעמד רכישת הנכס. בנוסף לך, חשוב לרשום ברגע מעמד חתימת החוזה על דירה- הערת אזהרה אשר מחייבת לביצוע העסקה לטובת הרוכש. זהו סוג של בטחון עבור הרוכש שלא יהיו שינויים אחרונים על הנכס הרלוונטי לעסקה. חשוב לציין שיש שלוש אופציות של רישום זכויות על נכס. האופציה הראשונה היא זכות בעלות – המעידה על רישום הזכויות להם זכאים בעלי הנכס. האופציה השנייה היא זכות חכירה או השכרה- זכות להשכרה לתקופה של ארבעים ותשע שנים או תשעים ותשע שנים. הזכות לחכירה יכולה להיות רשומה או במנהלי מקרקעי ישראל או בטאבו. האופציה השלישית היא זכות שכירות- לתקופה של יותר מחמש שנים. חשוב לציין שבמקרים של חוסר ודאות לגבי דירה הן מצד הבנק, והן מצד רשויות המדינה- בודקים מה רשום בטאבו. הטאבו היא למעשה האסמכתא לבעלות ולפרטים המדויקים אודות הנכס שנרכש, ולכן חשוב לוודא שיש טאבו רשום, תקף וחוקי לכל אורך תקופת הבעלות על הנכס.

משכנתא בלי טאבו

חברת צלישר יעוץ פיננסי עוסקת בתחום עסקאות הנדל"ן בכלל ובתחום משכנתא בלי טאבו בפרט. בחברת צלישר יעוץ פיננסי תוכלו למצוא אנשי מקצוע עם נסיון בתחום למעלה מעשור שנים. כמו כן, חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות של החברה לכל בעיה, שאלה או בקשה. בנוסף לכך, חברת צלישר יעוץ פיננסי עורכת סקרי שוק במטרה לשקף תמונת מצב מלאה ונרחבת ללקוחות החברה. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותראו מהי איכות ומקצועיות ללא פשרות.

אנחנו בצלישר יעוץ פיננסי משקיעים רבות בכדי לאפשר לכם לקרוא על כל סוג של "מניפולציה" בעולם המשכנתאות, תוכלו לקרוא גם על משכנתא במושע באתר.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: