מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא מדד תשומות בנייה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא מדד תשומות בנייה. מפקחים באתר בנייה

משכנתא מדד תשומות בנייה

נושא משכנתא מדד תשומות בנייה הוא למעשה השינויים במחירי הבניה של הדירות החדשות מקבלנים כתוצאה מעלייה במחירי חומרי הגלם, כמו למשל החומר ממנו בונים את הדירה כמו עלויות ברזלים, בטון ועוד חומרי גלם רבים אחרים. הסיכון כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן, היא שעלויות תשומות הבנייה עלול לעלות עם הזמן עד להשלמת בניית הדירה. ואז הרוכשים ייאלצו לשלם סכומי כסף נוספים, מלבד הסכום הכולל על הדירה אותו סגרו בחוזה עם הקבלן והבנקים. כמו שהקבלנים מנסים לשמור על האינטרסים שלהם, ולא לספוג בעצם את הנזק הכלכלי, ולכן הם מעבירים את הנזק הכספי לרוכשי הדירות שייספגו אותו בעצמם. החדשות הטובות הם שיש דרכים להימנעות מתשלום על מדד תשומות הבנייה. הפתרון הראשון הוא לכתוב בסעיף בחוזה על הדירה עם הקבלן שהקבלן יתעלם משינויים במחירי מדד תשומות הבניה, וכך מחיר הבנייה יהיה קבוע ולא ישתנה לרעה מבחינת הרוכשים כי הם אלה שלמעשה סופגים את העלייה במדד זה. פתרון שני הוא לשלם סכום גדול ככל האפשר מראש, כי השינויים במדד תשומות הבנייה הם עבור סכום הכספי שעדיין רוכשי הדירה לא שילמו. הכוונה שהסכומים הכספיים שהרוכשים כבר העבירו לקבלן, הוא לא יכול לגבות עליהם עליה במחירי תשומות הבנייה במידה ויש. המסקנה הכללית הישירה היא שיש לקחת בחשבון כהוצאה משמעותית את השינויים במדד תשומות הבנייה, ולכן יש לבדוק עלויות וסיכונים כלכליים בהתאם.

משכנתא מדד תשומת בנייה

משכנתא מדד תשומת בנייה

חשוב מאוד לא לקפוץ לבריכה עם מים עמוקים במיוחד בנושא משכנתא מדד תשומות בנייה. נושא זה יכול להיות סיכון כלכלי מאוד גדול, ולהגדיל משמעותית את מחיר הדירה הנרכשת וכל ההוצאות הכספיות הכרוכות בכך. חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע אשר מומחים בתחום הפיננסי והסיכונים הכלכליים אל מול הסיכויים והתועלת בכל אחד מהמקרים של לקיחת משכנתא. חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום משכנתא מדד תשומות בנייה ותשמח להעניק ללקוחותיה את השירות האיכותי והמקצועי ביותר ללקוחותיה. חברה זו דואגת לערוך סקרי שוק על מנת להתעדכן במחירי הדירות וריביות המשכנתא לטובת האינטרסים של הלקוחות שלהם. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותראו מהי איכות ומקצועיות ללא פשרות.

קראו עוד על משכנתא מחיר למשתכן וקבלו את כל המידע הנדרש.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: