מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא בגירושין – כל התשובות במשכנתא בזמן גירושין

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא בגירושין - כל התשובות במשכנתא בזמן גירושין

משכנתא בגירושין – כל התשובות במשכנתא בזמן גירושין

משכנתא בזמן גירושין- כל התשובות

גירושין בעשור האחרון נעשו נפוצים יותר ויותר. ישנם המון הליכים בירוקרטיים, נפשיים ובין היתר גם כספיים שעלינו לעבור במצב של "פירוק החבילה". בדיקה ברבנות, בדיקה מול עורכי הדין מה מצבנו המשפטי, מה קורה עם הילדים לגבי משמרות ועוד רבים אחרים. אחד הנושאים המורכבים והקשים ביותר הינו העניין הכספי ובפרט "המשכנתא" עליה נפרט במאמר זה.

משכנתא בתחילתה

בתחילת הקשר עוד ברכישת הנכס, נעזרתם בהון העצמי אשר אספתם לאחר החתונה, וניגשתם לבנק למשכנתאות לצורך בדיקת היכולות הפיננסיות שלכם ובחירת הנכס הנרכש בהתאם למימון הבנקאי אשר שני בני הזוג יחדיו יכלו לעמוד בו. השנים עברו, החוב לבנק קטן לאט לאט והמשכורות עלו.

וכאשר מחליטים לפרק את החבילה?

כאשר מחליטים על התחלת הליכי גירושין, על הזוג להחליט: האם להעביר את הזכויות בנכס לאחד מבין שני בני הזוג או לחילופין למכור את הנכס ולהתחלק בהתאם בכספי המכירה.

במידה והחלטתם להעביר את זכויותיכם בנכס לאחר, עליכם לבדוק האם אותו אדם יוכל לעמוד במשכנתא הנוכחית, או לחילופין למחזר אותה ולהקל על בעלי הנכס בהחזרים החודשיים מפאת המצב שנוצר.

הדברים הקריטיים בבדיקה ראשונית:

  • בדיקה כלכלית של הכנסות אל מול הוצאות
  • עמידה ביחס החזר של עד 40% ממשכורת נטו כולל הלוואות
  • הכנסת המזונות כהכנסה נוספת לצורך חישוב יחס החזר
טיפים נוספים שיש לשים אליהם לב

לעיתים, על הצד שמקבל את הנכס להמציא תשלום עבור החלק היחסי של הדירה השייכת לצד המוותר.
על כן, פעמים רבות יש למבצע מחזור למשכנתא+ תוספת משכנתא לכל מטרה על מנת להמנע מהלוואות מיותרות והחזרים חונקים. זהו גם זמן לאיחוד הלוואות קיימות בחשבון על מנת להקל עוד יותר על נוטל המשכנתא ולהמנע ממצב של חדלון פרעון וכינוס נכסים.

הקפאת משכנתא

פרט נוסף שאין יודעים עליו הוא היכולת לבקש "הקפאת משכנתא" של חודש בשנה אשר תוכל לתת אוויר לזוג המתגרש על מנת להסדיר את העניין התשלומים ולהיות מרוכזים בדברים החשובים.
כמו כן, יש לשים לב שלא מגיעים לפיגורים בתשלומי המשכנתא על מנת שהבנק יוכל להסתכל עליכם בעין יפה ולאפשר לאחר הגירושין לעשות שינויים במשכנתא עצמה.

טיפול במשכנתא עכב גירושין עם צלישר יעוץ פיננסי

​בפגישה הראשונה שלנו תפגשו עם יועץ פיננסי מוסמך, ביחד נבחן מקרוב את ההיסטוריה הפיננסית שלכם ובהתאם לתכנון העתידי שברצונכם לעשות נבנה יחד משכנתא חדשה אופטימלית ובטוחה תוך תכנון מעמיק בהתאם לתוכניות העתידיות שלכם.

​בפגישה אנו מתמקדים במספר פרמטרים עיקריים:
  1. ניתוח מעמיק של המסלולים הקיימים והשלכותיהם.
  2. מבדק פיננסי ייחודי לתכנון כספים מדויק ואפקטיבי
  3. בניית תמהיל משכנתא חדש בהתאם לתכנונים הפיננסיים תוך התחשבות ביכולת ההחזר האופטימלית, חיסכון משמעותי בריביות המשכנתא ומניעת קנסות עתידיים.
  4. בניית לוח סילוקין עתידי כך שבכל חודש תדעו כמה כסף עליכם לשלם ללא הפתעות בהחזרים החודשיים.
  5. בחינת היתכנות לפרעונות מוקדמים והכנה מוקדמת של המשכנתא

​כעת, לאחר איסוף כלל המסמכים צלישר יעוץ פיננסי תבצע עבורכם מו"מ נוקשה מול הבנקים השונים תוך שיתוף פעולה מלא שלכם בכל שלב ושלב בתהליך. לאחר ניהול המו"מ נבחר יחד את הבנק האטרקטיבי ביותר ונלווה אתכם בביטחון עד לרגע החתימות בבנק.

לפרטים נוספים  או לייעוץ ראשוני ללא עלות חייגו : 076-5993281  או מלאו פרטים בטופס, ונחזור בהקדם!

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: