מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא חברה משכנת

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא לבניין לפני אכלוס

משכנתא חברה משכנת

משכנתא חברה משכנת הוא למעשה לקיחת משכנתא בנוגע לזכויות שמאשרות החברה המשכנת אודות הנכס שאותו צפויים לרכוש. כלומר, אם הרוכש מעוניין לרכוש דירה מקבלן, המסמך אודות הזכויות על הדירה' פרטי הדירה המדויקים, מצב הנכס, גודל הדירה ועוד. כאשר קבלן בונה דירות, קיים רישום של אישור זכויות על הנכס, אשר למעשה עדיין לא רשום בטאבו, ומבחינה הלכתית כרגע מנוהל על ידי חברה משכנת. הקבלן והחברה אשר בונה את הדירות אחראית לרישום זכויות של חברה המשכנת אודות הדירות לבנייה. המסמך אודות אישור זכויות חברה משכנת הוא למעשה כמו תעודת זהות עבור פרטי הנכס, עוד לפני שהנכס בכלל רשום בטאבו. מסמך זה הינו חשוב וקריטי, ויש לבדוק שקיים מסמך זה עם כל הפרטים הנכונים. זהו אינטרס גדול לבדוק את מסמך אישור זכויות חברה משכנת מצד הרוכשים, כדי לאמת שכל הפרטים המבוטחים בחוזה אכן קיימים כפי שהובטחו. אין כמו הוכחה כתובה כתנאי להמשך ביצוע תהליך חתימת חוזה בעת מכירה או קנייה של דירה. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מבינים בנושאים אלה על מנת לא לפול בפח ולמנוע עוגמת נפש. זאת במיוחד במקרים של קנייה או מכירה של דירה, משום שמדובר בסכומי כסף מאוד מאוד גדולים, ולכן עדיף לא לקחת סיכונים כלכלים. מסמך אישור זכויות חברה משכנת מכיל את הפרטים הבאים: תיאור הנכס, מיהם הבעלים של הנכס, התחייבויות, צווים משפטיים, משכנתאות ועוד. כל הפרטים הרלוונטיים עבור אותו הנכס.

משכנתא חברה משכנת

כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא חברה משכנת.

חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום עסקאות הנדל"ן בכלל ובתחום משכנתא חברה משכנת בפרט. חברה זו שמה לה לדגש להעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר עבור האינטרסים של הלקוחות שלה. חברת צלישר יעוץ פיננסי עורכת סקרי שוק לעיתים קרובות במטרה להתעדכן במחירי הדירות ומחירי ריביות למשכנתא. זאת על מנת לשקף בצורה הטובה ומקיפה ביותר תמונת מצב עבור לקוחות החברה. חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים עבור הלקוחות במשך כל שעות הפעילות לכל שאלה, בעיה או בקשה. בחברת צלישר יעוץ פיננסי תוכלו למצוא אנשי מקצוע איכותיים עם ניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן וההשקעות.

רוצים לדעת עוד גם על משכנתא ללא טאבו בארץ? באתר של

 

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: