מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא דירת נופש

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

קניית דירת נופש

משכנתא דירת נופש

משכנתא דירת נופש הוא אחד מהנושאים אשר כל ישראלי חושב לעצמו האם זאת תהיה השקעה משתלמת והאם כדאי באמת להשקיע לאורך זמן. כמובן שחלום ההשקעה והנבת רווחים כספיים הוא מטרה עבור כל ישראלי שרוצה לעשות כסף נזיל מהצד ולהניב רווחים.

אבל השקעה לדירת נופש היא למעשה השקעה עבור מבקרים אשר רוצים לנפוש, ובשאר הזמן הדירה פנויה עבור המשקיע לכל אשר ירצה או יחפוץ להיות בה. היתרון בדירות נופש היא אפשר להשכיר למבקרים במחיר נאה מאוד. אבל החיסרון הישיר הוא שיהיו תקופות בהן אף אחד לא יגור בדירת הנופש וזה יהיה למעשה הפסד כלכלי עבור בעל הדירה. אשר מבחינתו הרי ועדיף שהדירה תהיה מושכרת כל יום במהלך השנה כדי להניב רווחים כספיים כמה שיותר. דירות לנופש הם רווחיות במיוחד באזורים מבוקשים כמו תל אביב, הרצליה, ירושלים ועוד. אלה הם ערים בהם מבקרים רבים רוצים לנפוש, ולכן כאשר הביקוש יהיה גבוה גם גובה המחירים יהיה גבוה בהתאם. לכן משקיעים רבים בוחרים דווקא לקנות דירות להשקעה באזורים אלה. בנוסף, דירות אשר מיועדות לנופש – יש עליהם מיסים כמו מס שבח, מיסי רכישה, מס הכנסה תשלומי ארנונה ועוד. לכן, חשוב לבדוק מהם העלויות הכספיות המדויקות הצפויות להיות עבור משכנתא דירת נופש ובדוק תועלת מול רווח והפסד. נדרשת עבודת חקר בצורה מעמיקה על כל העלויות הכלכליות הצפויות וגם העלויות הבלתי צפויות- כמו למשל עלויות תפעול ותחזוקה של דירות נופש. חשוב מאוד לבצע בדק בעיית על מנת לא להיכנס להפסדים קריטיים כלכליים שמתחרטים עליהם לאורך זמן.

משכנתא לדירת נופש – כל מה שאתם צריכים לדעת.

חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום משכנתא דירת נופש ותשמח להעניק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר עבור לקוחותיה. בנוסף, חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים עבור הלקוחות שלהם לאורך כל שעות הפעילות של החברה לכל בעיה, בקשה או שאלה. חברת צלישר יעוץ פיננסי דואגת לערוך סקרי שוק נרחבים על מנת לספק תמונת מצב אמיתית אודות מחירי הדירות ומחירי ריביות המשכנתא בבנקים. תנו הזדמנות לחברת צלישר יעוץ פיננסי להוכיח להם שאפשר לקבל שירות מקצועי ואיכותי ביחס למחיר שמשלמים, תוך כדי שמירה על האינטרסים של הלקוחות.

לצפייה במידע על משכנתא מדד תשומות בניה – תוכלו ליצור עמנו קשר באותו הטלפון.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: