מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא מחיר למשתכן

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא במחיר למשתכן

משכנתא מחיר למשתכן

עבור ישראלים רבים הפתרון היחידי לקנית דירה בישראל הוא משכנתא מחיר למשתכן. זאת מהסיבה שמחירי הדירות בארץ עלו בפער כל כך גדול בעשר השנים האחרונות לעומת לפני עשר שנים ומעלה. אם פעם מחירי הדירות לדוגמא בפתח תקווה עבור שלוש חדרים היו שמונה מאות אלף שקלים, היום מחירי אותם  הדירות מיליון שש מאות אלף שקלים בממוצע. כלומר גובה ההון העצמי הנדרש מאוד גבוה, ופעמים רבות, הישראלים לא מצליחים להגיע לגובה ההון העצמי הנדרש מהבנקים. עובדתית, לרוכשי דירה ראשונה יש זכות לקבל משכנתא בגובה של עד שבעים וחמישה אחוז. כלומר גובה ההון העצמי הוא עשרים וחמישה אחוז מגובה ערך הנכס. למשקיעים אשר רוצים לקנות דירה נוספת רשאים לקבל עד חמישים אחוז משכנתא וחייבים להביא הון עצמי של כחמישים אחוז מגובה שווי הנכס. הזכות להשתתף במחיר משתכן היא אך ורוק לחסרי דירה והם חייבם להביא הון עצמי עד עשרים וחמישה אחוז מגובה הנכס לפי הערכה של שמאי ממשלתי ולא לפי המחיר שהנכס נקנה. עובדה זו משנה לחלוטין את גובה ההון העצמי שנגזר כתוצאה מהערכת השמאי הממשלתי.

ההבדלים של עוד מאתיים אלף שקלים הם הבדלים מהותיים מבחינה כספית עבור ישראלים רבים. הדירה במחיר למשתכן נמכרת בהנחה משמעותית לעומת מחירי השוק של אותה הדירה. למעשה, מי שמחליט על מחירי הדירות של המחיר למשתכן הם שמאי הממשלה. אבל אם לוקחים משכנתא מחיר למשתכן יש שני הגבלות. הראשונה היא שצריך לפחות מאה אלף שקלים כהון עצמי. אין אופציה של משכנתא מאה אחוז לדירה. ההגבלה השנייה שערך הנכס בשוק יהיה מקסימום מיליון ושמונה מאות שקלים.

יועץ משכנתאות לזוכי מחיר למשתכן – שלב אחר שלב

חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בנושאי משכנתא מחיר למשתכן ותשמח להעניק ללקוחותיה את השירות האיכותי והמקצועי ביותר שאפשר. חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים עבור הלקוחות שלהם לאורך כל שעות הפעילות לכל שאלה, בעיה או בקשה. בנוסף, חברת צלישר יעוץ פיננסי עורכת סקרי שוק על מנת להישאר מעודכנים במצב מחירי השוק ומחירי ריביות המשכנתא בבנקים בישראל. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותראו מהי איכות ומקצועיות ללא פשרות.

עולה חדש? רוצה לדעת עוד על משכנתא לעולים חדשים ? לחץ על הקישור.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: