מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

אודות

קצת על משכנתאות

מזה כעשור, בעוד ענף הנדל"ן החל לקרום עור וגידים בישראל,  החל להתפתח ענף יעוץ המשכנתאות הפרטי כמוצר בסיסי בקרב נוטלי המשכנתאות. בין אם הנדל"ן היה לצורך מגורים, השקעה או עזרה לילדים ב-95% מהמקרים היה צורך בנטילת הלוואת המשכנתא לרכישת הנכס. בעבר, לא היו שלל האופציות הקיימות כיום ומה שהבנקאי היה אומר- מהר מאוד הפך לקדוש. לפני כעשור התהפכו היוצרות, התחרות בין הבנקים גדלה, נכנסו גופי מימון חדשים לתמונה וכמו כן בנקים קטנים היו מוכנים לקצץ ברווחיות על מנת להרוויח קהל לקוחות חדש.

 

הייחודיות שלנו

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

 

החזון שלנו

​שחף משכנתאות שמה לעצמה כמטרה מרכזית את טובת הלקוח, שקיפות מלאה ואמינות מוחלטת, שכן איננו בעלי העדפה מסויימת לשום בנק או מוסד פיננסי כזה או אחר.

החברה עובדת במודל פיננסי מיוחד אשר מותאם לכל לקוח ולקוח בצורה מדוייקת תוך שימת דגש על מספר פרמטרים

  • תיכנון מקיף ומותאם אישית תוך התחשבות בשינויים עתידיים
  • השגת הריביות אטרקטיביות ביותר
  • מניעה מוחלטת של קנסות במהלך השנים בעת סילוקים עתידיים
  • מניעת תנודתיות המשכנתא במרוץ השנים
  • החזר נוח, אפקטיבי וחסכוני

מחפש מלאו פרטים אישיים ויועץ משכנתאות יחזור אליכם בהקדם

צרו קשר במייל

התקשרו עכשיו

מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: