מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא לכל מטרה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא למטרה כללית

משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה הינה הלוואה ארוכת טווח כנגד שעבוד נכס קיים.

אמנם בעבר משכנתא הייתה הלוואה ארוכת טווח לצורך רכישת נכס נדלנ"י אך בשנים האחרונות אנו עדים יותר ויותר למשכנתאות הנלקחות לצורך דברים כלליים ולווא דווקא לרכישת נכס נדל"ן.

ההלוואות הללו שונות בד"כ בהרכבן, הסכומים אותם ניתן לאשר קטנים יותר שכן הכסף אומנם הוא כנגד שעבוד נכס קיים אך לבנק מאוד חשוב לאיזו מטרה הכסף הולך.

בהתאם למטרה אותה היא נלקחת, הבנק מאשר את גובה המשכנתא (בניגוד למשכנתאות הנלקחות לצורך מגורים שם יש נהלי בנק ברורים לגובה המימון)

המימון המקסימאלי במשכנתא לכל מטרה הוא 50% מערך הנכס כיום, אך הבנק לא ממהר לאשר כל סכום ובוחן בקפידה את מטרת ההלוואה.

משכנתא לכל מטרה- דעו לבחור סיבה טובה להלוואה

הבנק עם השנים ניהיה נוקשה בהלוואה מסוג זה, הוא בוחן בדקדוק רב את הבקשה ושואל שאלות מכשילות על מנת לאשר מימון נמוך יותר, כמו כן או מבקש שתגבו את הבקשה בנימוק ע"י עובדות. לדוגמא, במידה והכסף למטרת שיפוץ- הביאו הצעה מקבלן שיפוצים ורק לאחר מכן יוכלו לאשר את ההלוואה.

ישנה חשיבות רבה לסיבת הבקשה, תמכור של הבנק בריביות להלוואה לצורך שיפוץ הנכס שונה מהלוואה לצורך טיול לחו"ל, שכן הבנק רואה בכסף כהשבחה של הנכס ומוכן להתגמש יותר בריביות המשכנתא.

בכל מקרה, הלוואה לכל מטרה תמיד תיהיה גבוהה יותר ב0.5%-2% מהלוואות לצורכי דיור אך תמיד תיהיה גמישה, נוחה וזולה (מבחינת ריבית) ביחס להלוואות מסחריות של הבנק (הלוואה לכל מטרה רגילה).

ומה אם יש לי כבר משכנתא על הנכס?

במידה וקיימת הלוואה על הנכס אל דאגה!

הבנק ישלח שמאי להערכה מחודשת של הנכס, ויתן עד 50% (כולל המשכנתא הקיימת) מגובה שווי הנכס כיום.
שימו לב: במידה והמטרה היא לסגירת חובות או כל מטרה שאינה רכישת דירת נוספת הבנק יתן עד 70% מימון!

אומנם במקרה כזה יכולת המיקוח קטנה יותר מכיוון שאנו נשארים באותו הבנק, אך אם אתם חדורי מטרה ורוצים להוזיל משמעותית את הריבית אתם תמיד יכולים לסלק את המשכנתא ולפתוח חדשה בבנק אחר, אך יש לשים לב לקנסות פרעון מוקדם בסילוק ולבדוק את כדאיות הסילוק- האם ניתן להשיג ריביות אטרקטיביות יותר כיום, ולהמנע מקנסות.

 

סיבות נוספות לנטילת משכנתא לכל מטרה:

  • השלמת הון עצמי לרכישת נכס נוסף- ראו "משכנתא לרכישת דירה להשקעה"
  • עזרה לבן משפחה ברכישת דירתו הראשונה (השלמת ההון העצמי הנדרש)
  • שיפוץ והשבחת הנכס
  • פתיחת עסק
  • רכישת נכס נדלנ"י בחו"ל
  • פירעון חובות וסגירת מינוס

יתרונות נוספים למשכנתא לכל מטרה

  • פריסת תשלומים נוחה (עד 30 שנים, הלוואה רגילה עד 6)
  • בתכנון נכון- סילוק ללא קנסות
  • סכום כסף גדול
  • ריביות נמוכות

משכנתא לכל מטרה עם צלישר יעוץ פיננסי

בפגישה הראשונה שלנו תפגשו עם יועץ פיננסי מוסמך בין אם תזדקקו למידע על משכנתא לזכאים או משכנתא לכל מטרה אחרת, ביחד נבחן מקרוב את ההיסטוריה הפיננסית שלכם ובהתאם לתכנון העתידי שברצונכם לעשות נבנה יחד משכנתא חדשה אופטימלית ובטוחה תוך תכנון מעמיק בהתאם לתוכניות העתידיות שלכם.

בפגישה אנו מתמקדים במספר פרמטרים עיקריים:

1.ניתוח מעמיק של המסלולים הקיימים והשלכותיהם עם יועץ משכנתא פרטי מוסמך.

2.מבדק פיננסי ייחודי לתכנון כספים מדויק ואפקטיבי

3.בניית תמהיל משכנתא חדש בהתאם לתכנונים הפיננסיים תוך התחשבות ביכולת ההחזר האופטימלית, חיסכון משמעותי בריביות המשכנתא ומניעת קנסות עתידיים.

4.בניית לוח סילוקין עתידי כך שבכל חודש תדעו כמה כסף עליכם לשלם ללא הפתעות בהחזרים החודשיים.

5.בחינת התכנות לפרעונות מוקדמים והכנה מוקדמת של המשכנתא

 

כעת, לאחר איסוף כלל המסמכים צלישר יעוץ פיננסי תבצע עבורכם מו"מ נוקשה מול הבנקים השונים תוך שיתוף פעולה מלא שלכם  בכל שלב ושלב בתהליך. לאחר ניהול המו"מ נבחר יחד את הבנק האטרקטיבי ביותר ונלווה אתכם בביטחון עד לרגע החתימות בבנק.

 

 

 

 

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: