מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

מיחזור משכנתא טפסים

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

מיחזור משכנתא טפסים

מיחזור משכנתא טפסים

כשאתם מבקשים לשנות את תנאי החזר המשכנתא שלכם לטובתכם באמצעות מיחזור משכנתא טפסים רלוונטיים נדרשים על מנת להגיש את הבקשה. בחברת מיחזור משכנתא מחויבים לבקש מכם את הפריטים הבאים:

תעודת זהות + ספח של כל הלווים

עליכם להצטייד בספח ובתעודה עצמה כשהם מצולמים. אם יש לכם ילדים חשוב שהחלק בספח שבו זה מצוין יופיע במסמך המצולם. אם אתם רווקים, יש לצלם את הספח הריק בנוסף לצילום התמונה בתעודת הזהות שלכם.

פירוט תנועות מכל החשבונות הקיימים

יש לספק תנועות בחשבון עובר ושב מ- 3 החודשים הקיימים. את הנתון הזה יש להוציא עבור כל מי שמשתתף בהליך קניית הבית. אם אתם שותפים שקונים בית, יש להציג פירוט תנועות מכל החשבונות הקיימים של כל מי שקנה אתכם את הדירה ומשלם על כך כעת.

פירוט הכנסה ללווים

כאשר הדייר החייב הוא שכיר – עליו להציג תלושי משכורת של 3 חודשים אחרונים. לעומת זאת, כאשר הדייר הוא עצמאי עליו לספק אישור רו"ח לאותה שנה וכן שומת מס שנה אחורנית.

נסח טאבו של הנכס

הצגת נסח טאבו לפיו אתם רשומים בנכס לאחר שהערת אזהרה נרשמה לטובתכם. במידה ויש גם הערכת שמאי יש לצרף אותה לנסח הטאבו אשר הוצאתם.

פירוט הלוואות בעובר ושב

במידה ולקחתם הלוואה בנקאית רגילה עם הורדת כסף מחשבון העו"ש שלכם יש לספק פירוט שדלה, תאריך כניסה וסיום, סכום ההלוואה כמות ההחזר החודשית, ועוד.

הכנסות נוספות

הכנסות שלא ממשכורת, למשל הכנסה משכירות. במידה ויש לכם הכנסות מסוג זה, חובה לדווח עליהן לקראת יישום מיחזור משכנתא.

דו"ח תשלומי משכנתא

דו"ח הבוחן התנהלות של תשלומי משכנתא בשנתיים האחרונות. הדו"ח מספק מידע מלא על כל התקבולים שכבר שולמו, מתוארכים תאריך ובשעה. זהו הדו"ח המעיד על מוסר התשלומים שלך ובעזרתו קל להשוות את מקורות ההכנסה שלך ולנווט את המלווה (הבנק) לקראת מיחזור משכנתא. זכרו כי עבור מיחזור משכנתא טפסים אלו כולם נדרשים.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: