מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא לאחר הפטר

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

הלוואת גישור על בית

משכנתא לאחר הפטר

משכנתא לאחר הפטר הוא מונח כללי לקבלת הלוואה בשעבוד נכס לאחר קבלת "הפטר חלוט"  או "הפטר מותנה" בהליך של פשיטת רגל מול בנקים, גופי אשראי, נושים פרטיים וכל גוף שאיתו התקשרתם לצורך קבלת מוצרים ושירותים והגעת איתו בסופו של יום להליך פשיטת רגל.
בין אם אתם צריכים משכנתא לצורך קבלת ההפטר עצמו או שאתם נמצאים כבר הרבה אחרי פשיטת הרגל וכעת רוצים לקנות דירה – המאמר הזה הוא בשבילכם.

נתחיל מהתחלה – מה זה הפטר מותנה והפטר חלוט?

הפטר מותנה במילים פשוטות הוא "כרטיס היציאה מהחובות" – משמע שאם תשלמו את ההסדר של ההפטר בפעימה אחת או בתשלומים קבועים לקופת הכונס, תקבלו את הפטור מכלל החובות ותוכלו לצאת לדרך חדשה בחיים ותקבלו הפטר חלוט.
כמובן שלא משלמים את כל החובות שהצטברו עם השנים ועל עו"ד שלכם מוטלת אחריות רבה להשיג לכם את ההסדר המוצלח ביותר עם החוב הנמוך ביותר כך שתוכלו לקבל את ההפטר בהקדם האפשרי ובסכום הנמוך ביותר.

במידה ותעמדו בכלל התשלומים שקבע לכם הכונס בהפטר המותנה תוכלו לקבל את הצו להפטר החלוט אשר פוטר אתכם מכל חוב שהיה כלול בתיק הכינוס ולא יהיה ניתן לתבוע אתכם בגין חובות שהיה ניתן לצרף להליך פש"ר.

משכנתא לקבלת הפטר – מה זה אומר?

קבלת הלוואה או משכנתא כנגד הנכס שבבעלותכם עוד בזמן הליך הכינוס במטרה לשלם את החוב לקופת הכונס וקבלת הפטר חלוט באופן מיידי!
כל אחד שבבעלותו נכס, אפילו אם יש משכנתא על הנכס, יוכל לקבל משכנתא מדרגה ראשונה או דרגה שניה (מבלי לפגוע בתנאי המשכנתא הרשומה כיום על הנכס) ועומד בקריטריונים של רישום הנכס בלשכת רישום מקרקעין, שווי נכס מספק והתרשמות כללית מהלווים יוכל לקבל משכנתא לצורך קבלת הפטר חלוט.

מה לגבי קבלת משכנתא לאחר הפטר?

כאן הדברים הופכים למסובכים יותר, כאשר אדם פשט רגל ככלל אצבע הבנקים יהיו הרבה יותר חשדניים כלפיו בכל מה שקשור לקבלת אשראי (משכנתא)
משכנתא אחרי הפטר נבדקת פרטנית פר עסקה ולעומקם של דברים.
בניגוד למשכנתא רגילה בעסקה סטנדרטית שבה הזוג פונה לבנק וכמעט באופן מיידי מקבל אישור
כאן הדברים מקבלים תפנית.

מהם השלבים בפנייה לקבלת אשראי לאחר פשיטת רגל וקבלת הפטר?

1) מול מי פשטתם רגל?
מול בנק? מול חברת סלולר? אולי היה לכם עסק שקרס ופשיטת הרגל הייתה רק מול רשויות המס?

כאשר נבחן את התיק הדבר הראשון שנעשה הוא להמנע מהגשת התיק למקום בו יש לכם "כתם אשראי". הבנקים זוכרים ולא שוכחים, גם אם פשטתם רגל לפני 15 שנים על הלוואה של 100,000 דרך בנק מסוים שלקחתם אחרי הצבא, הבנקים יזכור לכם את זה לעולמי עד ולא יהיה מוכן לתת לכם אשראי נוסף עכשיו ובעתיד.

2) מה הסטאטוס שלכם היום?
זוג שכירים? עצמאי ושכירה? חזרתם לאותו התחום בוא פשטתם רגל ולא "למדתם לקח"?
הבנקים מאוד אגרסיביים במדיניות מתן האשראי. הם מחפשים לראות שעשיתם שינוי בחיים
בדומה לאדם שהיה בכלא על פעולה מסוימת שעשה בעברו הרחוק, הבנק רוצה לראות שהתרחקתם מאותו התחום בו עסקתם ולא צלח לכם או לפחות הפכתם להיות שכירים באותו התחום,
הבנק יעדיף עצמאיים על פני שכירים באופן מובהק.

3)האם צברתם מספיק ותק נקי מקבלת ההפטר?
משכנתא לאחר הפטר ניתנת בד"כ לפחות כשנתיים מיום קבלת ההפטר. הבנק מחפש לראות בשנתיים הללו שהתיישרתם מבחינת הכנסות, חשבון בנק ולא צברתם חובות חדשים

4) ניקית את החשבון היום?
הבנק לפני שיתן משכנתא רוצה לראות שהחשבון שלכם מסודר ולא מזכיר את מה שהיה לפני קבלת ההפטר. חשבון מסודר יתאפיין בכניסה סדירה של משכורת בין אם אתם שכירים או לחילופין "משיכה" של משכורת קבועה לחשבון הפרטי שלכם אם אתם עצמאיים.
הבנק ירצה לבחון אם הבנק שבו מנוהל העובר ושב שלכם (איפה שהמשכורת נכנסת) לקח איתכם "סיכון" ונתן לכם מסגרת למינוס, כרטיס אשראי וצ'קים. במידה והבנק הסכים זו גושפנקא משמעותית וצד ענק בדרך למשכנתא שתקבלו

5) משכנתא חוץ בנקאית זו לא מילה גסה!
במידה ולא המתנתם מספיק זמן אחרי קבלת ההפטר, סורבתם בכל הבנקים כי פשטתם רגל מול כולם או שפשוט הבנקים לא מספיק סומכים עליכם יש תחנה בדרך למשכנתא בבנק שנקראת "משכנתא חוץ בנקאית". מדובר על משכנתא רגילה לחלוטין, בריביות מעט יותר גבוהות ממשכנתא רגילה שתאפשר לכם לקבל מימון לעסקת הנדל"ן שאתם מעוניינים לעשות. בניגוד למשכנתא שניתנת לקבלת הפטר חלוט שמוקמת לתקופה של עד 3 שנים, כאן מדובר על משכנתא רגילה ל-30 שנים כמו שכל אדם בישראל מקבל.

כאשר אתם לוקחים את המשכנתא הזו ומשלמים אותה בזמן מספר שנים, הבנק יסמוך עליכם הרבה יותר וישמח לקבל אתכם כלקוחות משלמים אצלו.

הגדילו את הסיכויים לקבלת משכנתא לאחר הפטר עם צלישר ייעוץ פיננסי

קבלת משכנתא לאחר הפטר היינה תהליך ארוך וסבוך אשר מצריך התערבות של איש מקצוע מעולם המימון שיוכל להתאים לכם את הפתרון הטוב והאטרקטיבי ביותר בהתאם למצבכם הפיננסי.
בין אם מדובר על משכנתא לקבלת הפטר או משכנתא לרכישת דירה אחרי הפטר, "צלישר ייעוץ פיננסי" תוכל לסייע לכם בתהליך קבלת הכספים מגורמי המימון השונים.
לפרטים נוספים ותיאום פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות
צרו קשר בטלפון 054-9252824

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: