מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא לעולים חדשים

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא לעולים חדשים

משכנתא לעולים חדשים

משכנתא לעולים חדשים אפשרית בזכות מספר הטבות שמדינת ישראל מאפשרת להם. עולים חדשים זכאים להטבה של סיוע ברכישת דירה, הטבה זאת מתאפשרת למשך חמש עשרה שנה מרגע שהם עלו לארץ. גובה המשכנתא של העולים החדשים ייקבע בהתאם לגיל שלהם, המצב המשפחתי- רווקים או נשואים, ולכמות השנים בארץ. כמו כן, עולים חדשים אשר מעוניינים לקחת משכנתא עבור דירה ראשונה יהיו חייבים להביא הון עצמי של לפחות עשרים וחמש אחוז משווי הנכס. כלומר גובה המשכנתא יהיה שבעים וחמישה אחוז מאחד הבנקים בו הם יבחרו לבצע את תהליך המשכנתא ולרכוש דירה. עולים חדשים נתקלים בדרך כלל בהתחלת העלייה שלהם בקשיים רבים כמו: לימוד עברית השפה החדשה, מציאת מקום עבודה חדש, הסתגלות לתרבות חדשה ושונה בארץ, הסתגלות למנטליות בארץ, הסתגלות לאנשים ולמזג האוויר בארץ ישראל. כל אלה הינם גורמים אשר מקשים על העולים החדשים. העובדה שיש יתרון והטבה ללקיחת משכנתא עבור עולים חדשים, יכולה לעזור ולהקל על העולים החדשים. כמו כן, בחלק ממסלולי המשכנתא עבור עולים חדשים ישנם ריביות נמוכות וקבועות ועם החזרי משכנתא פרוסים לאורך שנים רבות. כמו כן הטבה נוספת לעולים חדשים היא אופציה לשלם את המשכנתא בזמן מוקדם יותר ללא שום קנסות או עלויות כלכליות נוספות.

משכנתא לעולים חדשים

עוד על משכנתא לעולים חדשים

הדרך לקבל את ההטבות עבור עולים חדשים היא ללכת למשרד השיכון בצירוף של תעודת העולה וכתוצאה מכך לקבל תעודת זכאות להטבות עבור רכישת דירה. תעודת הזכאות עבור הטבות לרכישת דירה היא תקפה למשך שנה, לכן צריך לשים לב לזמן ולממש אותה בהקדם. אם העולים החדשים מחליטים לקנות דירה בפריפריה הם יכולים לקבל מענק מיוחד בסכום של עד מאה אלף שקלים.

לכן, צריך לבדוק את כל האופציות עבור משכנתא לעולים חדשים ובחור בהחלטות החכמות והשקולות ביותר. חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום משכנתא לעולים חדשים ותשמח להעניק שירות איכותי ומקצועי. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותזכו לאיכות ומקצועיות ללא פשרות. חברה זו דואגת לערוך סקרי שוק באזורים שונים בארץ על מנת להתעדכן במחירי הריביות ומחירי בדירות המשתנים. חברה זו תעשה הכל על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר עבור הלקוח.

תוכלו לקרוא גם על משכנתא לרכישת דירה בחו"ל בעמוד זה.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: