מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא לקבוצת רכישה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא לקבוצת רכישה

משכנתא לקבוצת רכישה

משכנתא בקבוצת רכישה היא פתרון עבור אותם אנשים שרוצים לקנות דירה אבל לא מצליחים לקנות באופן עצמאי. אומנם הפתרון הזה נשמע מושלם כי צריך הון התחלתי ממש נמוך, אבל צריך לשקול את כל הפרמטרים והנתונים במצב זה. היתרון המהותי שחוסכים מבחינת כמות כסף עבור רכישת דירה. החסון הברור שיש בעייתיות בחלק היחסי של כל אחד על הבעלות של הדירה שנקנתה. צריך תחילה ליצור מצב של הון עצמי כולל של כל קבוצת הרכישה של לפחות שלושים אחוז הון עצמי משווי הנכס. לאחר מכן צריך לבחור מסלול למשכנתא לאחר עריכת סקר שוק ובדיקת המסלול המשתלם והאופטימלי ביותר עבור הרוכשים. חסרון נוסף בקבוצת רכישה עבור משכנתא הוא שיכולים להיות בעיות ביחסים בין חברי קבוצת הרכישה, בעיות אשר יובילו לסכסוכים אודות הדירה שנקנתה.

כמו כן, ישנה אופציה שיהיו עלויות כלכליות לא צפויות, ותמיד צריך לדון בקבוצה כיצד לחלק ולשלם את התשלום. תהליך הרכישה בקבוצה הוא מורכב בעיקר מהסיבה שנמצאים הרבה אנשים והרבה דעות שצריכים כל הזמן לקבל החלטות ביחד אודות הדירה שנרכשה במשכנתא. קיים סיכון מהותי אודות החלק שמיוחס לכל אחד מבעלי קבוצת הרכישה אודות החלוקה של הדירה. מצב זה יכול ליצור הרבה ריבים וסכסוכים בהתאם לרצונות שונים של החברים בקבוצת הרכישה. מומלץ מאוד להיוועץ עם אנשים אשר מתמחים בתחום הנדל"ן ומשכנתא בקבוצת רכישה. זאת כדי למנוע טעויות ומשברים עתידיים אשר אולי אפשר להימנע מהם. למרות שהמטרה המרכזית היא לרכוש דירה, חשוב לעשות זאת בחוכמה תוך כדי לקיחה בחשבון את כל התנאים וההשלכות האפשריות מכל הבחינות.

משכנתא קבוצת רכישה

משכנתא קבוצת רכישה – מה שעוד לא ידעתם!

חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום משכנתא בקבוצת רכישה בפרט ובתחום המשכנתאות בכלל. חברת צלישר יעוץ פיננסי תשמח להעניק שירות איכותי ומקצועי לכל לקוחותיה. לכן חברת צלישר יעוץ פיננסי עורכת סקרי שוק לעיתים קרובות במטרה להתעדכן במחירי הדירות והריביות למשכנתאות בבנקים השונים. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותראו מהו שירות איכותי ומקצועי ללא פשרות. תנו הזדמנות לחברת צלישר יעוץ פיננסי להוכיח לכם שאפשר לקבל תמורה הוגנת ביחס תשלום, וחשוב מכך, שתעשו החלטות חשובות בצורה שקולה וחכמה- ותשיגו את המטרה- לקנות את בית חלומותיכם בתנאים שלכם.

על משכנתא עד איזה גיל תוכלו לקרוא כאן.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: