מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא קומה אחרונה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא לדירה בקומה אחרונה

משכנתא קומה אחרונה

משכנתא בקומה אחרונה זה אחד מהנושאים השכיחים שעולים בזמן האחרון. זאת מהסיבה שהודות לעליה במחירי הדיור בשנים האחרונות, רוכשים מעוניינים להוזיל את העלות של מחירי הדירות בכל הדרכים האפשריות. אחת הדרכים היא לקחת משכנתא בקומה אחרונה בבניין ללא מעלית. לפעמים, ההנחה במחיר הדירה במקרה כזה היא משמעותית עבור הרוכשים. לכן יש לקחת מספר שיקולים בהתאם למצב הזה. יתרון ראשון ומובהק הוא מחיר נמוך בעשרים אחוזים בערך ממחירם של דירות אחרות בקומות יותר נמוכות ללא מעלית. יתרון נוסף הוא ששכנים מלמעלה לא יכולים לעשות רעש, גם מבחינת הליכות וצעדים בבית, וגם בכללי רעש שמייצרים האנשים. החסרונות של דירה בקומה עליונה הוא שיכולים להיות מקרים של נזילות בעונת הגשמים והחורף, דבר שיכול להעיק ולהפריע לדירות אשר נמצאות בקומה העליונה. חסרון נוסף הוא כמובן המחיר למכירה של הדירה. כפי שהמחיר לקנייה יהיה מוזל יותר לעומת דירות אחרות באותו הבניין, אז גם מחיר הדירה למכירה יהיה נמוך יותר בהשוואה לאותה דירה בקומה אחרת בבניין. כלומר בעלי הדירה בקומה גבוהה יצטרכו בסופו של דבר להוריד את המחיר של הדירה על מנת להצליח למכור אותה. חסרון נוסף הוא שהנוחות לוקה בחסר בבניין ללא מעלית בקומה אחרונה. לדוגמא כאשר עורכים קניות בסופר, אז זה לא פשוט בכלל לעלות הרבה קומות עם כל הקניות. כמו כן, כאשר מדובר במשפחה צעירה עם ילדים קטנים, זה לא פשוט להעלות עגלה עם תינוק בבניין ללא קומות. כלומר ישנם יתרונות וחסרונות במקרה של לקיחת משכנתא קומה אחרונה. חשוב להתחשב בכל הפרמטרים, ההשלכות והשיקולים לפני שלוקחים משכנתא עבור קומה אחרונה.

משכנתא קומה אחרונה

משכנתא קומה אחרונה – כל מה שעליכם לדעת

חברת צלישר יעוץ פיננסי מתמחה בתחום לקיחת משכנתא בקומה אחרונה בפרט ובתחום עסקאות הנדל"ן בכלל. חברת צלישר יעוץ פיננסי תשמח להעניק ללקוחותיה את השירות האיכותי והמקצועי ביותר לפני שלוקחים משכנתא עבור דירת החלומות. כמו כן חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים במשך כל שעות הפעילות לכל שאלה בקשה או בעיה. כמו כן בחברת צלישר יעוץ פיננסי תוכלו למצוא אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום במטרה להעניק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: