מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

איחוד הלוואות-סיפורי הצלחה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

קופת חסכון כסף סיפורי הצלחה משכנתא הפוכה

איחוד הלוואות-סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה של הליך "איחוד הלוואות" לאחר סירוב מהבנק

במאמר הבא נסקור מספר מקרים של הליך "איחוד הלוואות" בהם הלקוחות נתקלו בסירוב מצד הבנק לסגירת ההלוואות, פנו אלינו לעזרה וסייענו להם להשיג את האשראי המבוקש.

סיפורי הצלחה של הליכי איחוד הלוואות

1. זוג עם משכנתא של 900,000 וסחרור כלכלי של 300,000 ₪

דני ורונה (שמות בדויים) זוג נשוי בני 40+ 2 ילדים הגיעו אלינו כאשר הבנק כבר לא מאפשר להגדיל את מסגרת האשראי שלהם. למזלם קנו דירה בגיל צעיר ומאז השווי עלה אבל איתו גם כמות ההתחייבויות. דני ורונה הגיעו עם הכנסות של 20,000 ₪ וסך התחייבויות חודשי של 12,000 ₪  (רק על הלוואות, משכנתאות וריבית על המינוס). עם הגנים והחוגים של הילדים, אוכל בסופר, דלק ושאר ההוצאות הגיעו כל חודש ל25,000 ₪ הוצאות מצב שהצטבר במשך שנים ולא הצליחו לצאת ממנו!

הפתרון: לאחר תהליך עם צלישר ייעוץ פיננסי הצליחו לרדת להחזר חודשי על הלוואות של 6,000 ₪ במקום 11,000 ₪ ובכך הזוג מסיים את החודש עם פלוס בחשבון של 1,000 ₪ במקום מינוס של 5,000 ₪

2. נכס בירושה והמון בגובה 250,000 ₪

מני פני אלינו במרץ 2021 לאחר שנים של לחץ נפשי וכלכלי של גלגול חובות בלתי נגמר.
מני עובד כשומר בחברה גדולה ומשתכר 6,000 ₪ נטו. בנוסף עובד בסופי השבוע כשליח פיצה אשר מוסיפים לו 2,000 ₪ בסוף החודש.

מני אוהב לחיות טוב, טס פעמיים בשנה לחו"ל, קונה בגדים יפים, רכב חדש פעם ב-3 שנים ואוהב לחיות את החיים הטובים. רק שהמצב הזה עם השנים גרם לו להיות במינוס תמידי, הלוואות לוחצות וכרטיסי אשראי בפריסה אינסופית. לפני כשנה מני קיבל נכס בחדרה בירושה ולא ידע שישנה אפשרות לקחת את החובות שלו עם החזרים חודשים של 5,000 ₪ ולקצץ את ההחזר ב70%!

מה הפתרון? נגשנו לבנק עם החובות, הצגנו את מני באור חיובי – עובד ב-2 עבודות משלם את החובות בזמן ואישרנו את התיק בריביות מעולות, בזמן קצר ובהחזר נוח של 1,500 ₪.

3. הבן שהסתבך בהימורים

אלון ומור (שם בדוי) זוג בגילאי ה-50 לחייהם הגיעו אלינו מבוהלים. בנם הצעיר שמשרת בצבא הסתבך בהלוואות בשוק האפור. הנושים כבר הגיעו להורים שעומדים חסרי אונים. מצד אחד לא ניתן לומר לבנק שצריך כסף לסגירת חובות בשוק האפור ומצד שני הנושים לוחצים לקבל את הכסף.
סך החוב עמד על 400,000 ₪ והדדליין היה 27 ימים ממועד הפגישה.

הפתרון: תוך 24 שעות השגנו לאלון ומור אישור עקרוני לכסף מבנק גדול והפנייה לשמאי.
הפעלנו קשרים שהשמאות תהיה באותוו היום, במקביל טיפלנו בביטוחים ובאישור העירייה שהיה צריך להנפיק. תוך 25 ימים הכסף היה בחשבון הבנק והלקוחות מאושרים.

4. שלושה יועצים שלא הצליחו להשיג כסף

אורן הגיע אלינו עם חששות כבדים. "אני חייב כסף לסגירת חובות קיימים, עסק חדש שאני מקים וטיפול באימי החולה. הייתי אצל 3 יועצים שרק מרחו אותי במשך חודשים, לקחו כסף ונעלמו" – כך אמר. הסכום המבוקש היה 270,000 ₪ כאשר הוא כבר היום נמצא בחברה חוץ בנקאית שלא נותנת להגדיל את הסכום

מה הפתרון? "האישור לכסף יהיה תוך שבעה ימים, והכסף יגיע תוך 6 חודשים" כך התחילה השיחה. קיבלנו את האישור של אורן ויצאנו לדרך. אישרנו את התיק על סמך מסמכים עתידיים של אורן ולאחר כחצי שנה הכסף היה בחשבון.

לסיכום, אם אתם נמצאים בהליך איחוד הלוואות או שאתם מתחילים הליך שכזה בחודשים הקרובים ולא בטוחים אם תקבלו את המשכנתא, פנו לצוות של "צלישר ייעוץ פיננסי" ונעזור גם לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר!

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: