מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

יועץ משכנתאות פרטי- כל התהליך בדרך לבחירת יועץ משכנתאות

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

ייעוץ משכנתאות

יועץ משכנתאות פרטי- כל התהליך בדרך לבחירת יועץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות, מונח קטן שמחביא בתוכו עולם ומלואו.
עולם ייעוץ המשכנתאות מתחלקים ל-2- אלו שיושבים בדלפקי הבנקאי הנקראים גם "בנקאי משכנתאות" ועובדים בחסות הבנק, ויועצי המשכנתאות הפרטיים שמייצגים אתכם אל מול הבנקים למשכנתאות.
במאמר הבא נסביר על תפקידו של יועץ המשכנתאות, נסקור את ההבדלים בין סוגי היועצים השונים וניתן מספר טיפים איך לבחור יועץ איכותי.

 

 מה תפקידו של יועץ המשכנתאות ומה ההבדל בינו לבין יועץ משכנתאות בבנק?

 

יועץ משכנתאות פרטי הוא אדם אשר אתם כלקוחות הבנק, מיניתם והסמכתם לתת לו לייצג אתכם מול הבנקים למשכנתאות בעסקה הגדולה בחייכם. כיום, כאשר תגשו  ליועץ משכנתאות בבנק,לבקש משכנתא, יטפל בכם ללא עלות, אדם אשר מונה ע"י הבנק להסביר לכם על התהליך, לבחון את המסמכים שלכם ולבסוף לתת לכם הצעת משכנתא כאשר מטרתו העיקרית היא להגדיל את הרווח של המקום בו הוא עובד- הבנק,  בכל דרך אפשרית.
מנגד, יועץ משכנתא שאתם מיניתם ייצג אתכם נאמנה מול הבנקים למשכנתאות כאשר האינטרסים הבלעדיים שלכם לנגד עיניו ומטרתו היא לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר- הן במקצועיות ומהירות ביצוע של המשכנתא והן בריביות ובתנאים אשר ישיג לכם.

 

האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות פרטי?

 

באופן כללי, בכל דבר שלא מבינים בו בצורה אבסולוטית מומלץ להעזר באיש מקצוע, בייחוד כאשר אנו מדברים על העסקה הגדולה ביותר בחייכם. בשנת 2021 המשכנתא הממוצעת עומדת על מעל 1,000,000 ש"ח ואם אפילו על עסקאות כמו רכישת רכב, רכישת דירה, ואפילו טיול לחו"ל אנו מתייעצים אינספור פעמים עם כל מי שסביבנו,זה ברור שעל עסקה של 1,000,000 ש"ח יש להעזר באיש מקצוע שיוכל לחסוך לכם עשרות ומאות אלפי שקלים במהלך הדרך ובמקביל להוריד את מפלס הלחץ שיש בעסקת נדל"ן.

 

איך לבחור יועץ משכנתא?

 

ניתן לראות שהמקצוע פורח בישראל כמו פטריות אחרי הגשם. העניין שעם הכמות הרבה של היועצים שנכנסו לשוק  נכנסו גם לא מעט אנשים שיעשו יותר נזק מתועלת, בייחוד כאשר לא קיים שום סף כניסה או מבחני הסמכה מטעם גוף כלשהו המפוקח ע"י מדינת ישראל.

אז מה כן ניתן לעשות? ישנם מס' כללים בסיסיים בדרך לבחירת היועץ

1. נסיון עם תיקים מהסוג שלכם- קונים דירה מקבלן, עסקה בתוך המשפחה או אולי קניה של דירה מ"חברה משכנת"? תשאלו את היועץ האם הוא ביצע עסקה כזאת, אולי אפילו ביצע עסקאות באזור מהסוג הזה. תוכלו לשאול אנשים מהסביבה על יועץ משכנתאות מומלץ. האם הם מכירים אחד בעל ניסיון  ויכולים לתת חוות דעת על טיב השירות שלו?

2. ותק ומוסד לימודי- כמה שנים היועץ נמצא בתחום? האם יש לו תעודה להציג היכן למד את המקצוע ומתי? האם הוא עובר קורסים והכשרות על בסיס שנתי להעשרת הידע? השאלות הללו יוכלו לתת לכם אינדקציה טובה האם אותו אדם עושה עוד עבודות במקביל או שזו עבודתו העיקרית

3. מחיר- אין מה לעשות, כאשר מגיעים לעניין המחיר  ישנו קשר ישיר בין מחיר לבין איכות. אל תצפו לשלם את התעריף הנמוך ביותר שהוצע לכם ולקבל את הטוב ביותר. מחיר יעוץ משכנתא נמוך, בה על חשבון שירות, זמינות, תוצאות ולבסוף חווית הלקוח הסופית שלכם. 

4.חברה מול יועץ פרטי- האם אתם מדברים מול אדם פרטי שעובד ישירות מולכם או מול חברה שבה תתנהלו מול מספר אנשים שכירים בחברה? לכל דבר יש את היתרונות והחסרונות שלו ושקלו מה חשוב לכם יותר, שם גדול של חברה או שירות אחד על אחד

 

כמה עולה ייעוץ משכנתאות?

 

מחיר של יועץ משכנתאות, הוא שקלול של שני דברים מרכזיים- מורכבות התיק וגודל הליווי

כאשר אנו מדברים על מקרים מורכביים כגון: עסקה בתוך המשפחה, נחלות וקיבוצים, BDI שלילי
המחירים ינועו סביב 10,000-25,000 ש"ח ויותר.

כאשר מדברים על מקרים סטנדרטיים כגון: רכישה רגילה של נכס ללא מורכבויות, הכנסות תקינות, ללא בעיות מיוחד המחירים ינועו בין 4,000-9,000 ש"ח

מנעד המחירים נובע מגודל הליווי בתיק

רוב היועצים וחברת הייעוץ נותנים שתי אופציות עיקריות "ליווי מרחוק"- אשר כולל בניית תכנון פיננסי לתיק וליווי שלכם מרחוק בתהליך ו"ליווי עד חתימה" אשר כולל תכנון ופיננסי, מכרז ריביות של התיק והגעה לחתימות בבנק.

אנו בצלישר ייעוץ פיננסי עובדים במודל נוסף של ביצוע התיק עד קבלת המפתח אשר כולל גם טיפול בשמאות ובשאר המשימות שיש על הזוג לבצע אחרי החתימות בבנק.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות
צרו קשר בטלפון 076-5993281



שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: