מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

מה ההבדל בין משכנתא חוץ בנקאית למשכנתא בנקאית? 

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

מה ההבדל בין משכנתא בנקאית לחוץ בנקאית

מה ההבדל בין משכנתא חוץ בנקאית למשכנתא בנקאית? 

מה ההבדל בין משכנתא חוץ בנקאית למשכנתא בנקאית? 

משכנתא חוץ בנק בנקאית מזמן כבר הפכה לא להיות מילה גסה בעולם המשכנתאות. במאמר הבא נסקור את ההבדלים העיקריים בין המשכנתא הבנקאית לחוץ בנקאית, יתרונות וחסרונות משכנתאות מסוג זה ואיך משכנתא חוץ בנקאית יכולה לבוא לידי ביטוי בקבלת מימון למסורבי משכנתא

 

מה זו משכנתא בנקאית?

 

משכנתא בנקאית כשמה כן היא, משכנתא אשר ניתנת בבנק למשכנתאות ונותנת הלוואות בנקאיות ללקוחות כל הבנקים. בין אם מדובר באחד הבנקים הגדולים כגון לאומי, מזרחי, טפחות ובין אם מדובר בבנקים קטנים יותר כמו דיסקונט, איגוד ובנק ירושלים. כל אלו הם בנקים רגילים אשר קונים את הכסף מבנק ישראל או באמצעות אגרות חוב ממשלתיות. סוגי מימון אלו הם הזולים ביותר ועל כן ברוב המקרים משכנתא מהבנק תהיה האלטרנטיבה הזולה ביותר

 

מה זו משכנתא חוץ בנקאית?

 

משכנתא חוץ בנקאית בניגוד לבנקים ממומנת ע"י קרנות פרטיות אשר ברוב המקרים נסחרות בבורסה ומפוקחות על ידי הרשות לניירות ערך. גופים כאלו לעיתים יכולים להיות גופים מאוד מוכרים כמו חברות ביטוח: איילון, כלל, הראל ואיי.בי.איי. חברות אלו הן חברות ביטוח גדולות. מפוקחות ומוכרות אשר מטעמי רגולציה ויכולות מימון החליטו לקחת צעד קדימה ולמכור גם משכנתאות.
מכיוון שלא מדובר במימון של בנק ישראל ואגרות חוב ממשלתיות אלה מכספים פרטיים וציבוריים בד"כ הריביות אשר תקבלו בחברות החוץ בנקאיות יהיו גבוהות יותר.

 

מהם היתרונות והחסרונות בסוגי המשכנתאות?

 

היתרון המובהק בלקיחת משכנתא מהבנק הוא בראש ובראשונה תנאי הריבית האטרקטיביים!
במימון בנקאי הריביות לחלוטין טובות יותר ועל כן יותר משתלם לקחת משכנתא מבנק למשכנתאות
החסרון הגדול הוא שהבנק למשכנתאות הוא גוף נוקשה, מרובע ואיטי בהתנהלותו.
מספיק תקלה קטנה בעבר הרחוק באחד הבנקים ואתן מסומנים לעד. לעיתים קרובים גם על עיקולים של חניה, כבישי אגרה או חוב ישן לארנונה תמצאו את עצמכם מתרצים תירוצים לבנק למה עדיין מגיע לכם משכנתא.

 

 

ומה עם משכנתא חוץ בנקאית? 

 

 

משכנתא חוץ בנקאית היא ההפך הגמור ממשכנתא מהבנק. בראש ובראשונה השירות הוא שירות VIP. המערכת החוץ בנקאית זריזה, הן במתן האישור לכספים והן בביצוע של הכסף וכניסתו לחשבון הבנק. אם בבנק יקח חודש וחצי- חודשיים לקבל משכנתא, במערכת החוץ בנקאית אפשר לסיים גם תוך 14 ימים בלבד. יתרון נוסף הוא הגמישות, המערכת החוץ בנקאית תדע לעמוד במכשולי מימון כגון הכנסות נמוכות, הכנסות לא מוצהרות או אפילו הסדרי חוב מהעבר ובמקרים קשים גם פשיטות רגל.

החיסרון הגדול של המערכת החוץ בנקאית טמון בריביות.
ברוב המקרים המשכנתא הזו תהיה משכנתא כתנאי מעבר בריביות גבוהות עד לקבלת מימון מהבנק. במקרים מיוחדים ניתן גם לקבל משכנתאות גם ל-30 שנים כמו משכנתא רגילה בריביות קצת יותר יקרות מבנק. לעיתים אישור זה יפריד בין לבצע או לא לבצע את העסקה ולכן יהיה שווה לשלם מעט יותר ובהמשך לעבור לבנק רגיל למשכנתאות.

 

 

הלוואות חוץ בנקאיות למסורבים !

 

גם אם אתם מעוניינים לרכוש דירה והבנק סירב זהו לא סוף העולם. המערכת החוץ בנקאית גמישה במתן הלוואות חוץ בנקאיות ובמתן אשראי ותוכל לסייע בקבלת משכנתא עד למעבר לבנק למשכנתאות ברגע שהחשבון יתייצב.

אופציה נוספת יכולה להתאים למי שבבעלותו בית ללא משכנתא או עם משכנתא קטנה ומעוניין לבצע הגדלה של המשכנתא לצורך סגירת החובות שלו בין אם חובות בתוך הבנק ובין אם חובות מחוץ לבנק!

 

לסיכום

 

קבלת מימון למסורבי משכנתא הינה תהליך ארוך ומורכב אשר בסופו מקבלים את המימון הדרוש לעסקה שלכם
בין אם אתם מבצעים עסקה של רכישת דירה ראשונה ובין אם אתם צריכים כסף זמין לסגירת החובות שלכם, "צלישר ייעוץ פיננסי" תוכל לסייע לכם בתהליך קבלת הכספים מגורמי המימון השונים
לפרטים נוספים ותיאום פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות
צרו קשר בטלפון 076-5993281

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: