מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

מה עושים כשהבנק מסרב לתת משכנתא

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

הלוואה מסורבת

מה עושים כשהבנק מסרב לתת משכנתא

הבנק מסרב לתת הלוואה? הכירו את המושג משכנתא חוץ בנקאית.


לא מעט דובר על סירוב המשכנתא בבנקים. אתם מכינים מסמכים לצורך קבלת המשכנתא, מגיעים לפקיד המשכנתאות בבנק ומגלים לתדהמתכם שאין ביכולתו לאשר לכם את המשכנתא!בין אם מדובר בדירוג אשראי נמוך, בעיות עבר מול אותו הבנק, או סתם רגולציה בנקאית שהשתנתה עם השנים אין מה לדאוג, ישנו פתרון לא פחות מוצלח בדמות משכנתא חוץ בנקאית

 

מה זה משכנתא חוץ בנקאית?

משכנתא חוץ בנקאית כשמה כן היא, משכנתא שבמקום להגיע ולחתום עליה בבנק, הגורם הממשכן הוא גורם שאינו בנק. ברוב מקרים מדובר בחברות ביטוח ובתי השקעות כמו חברת כלל ביטוח, איילון, הראל, מיטב דש, IBI, ועוד… ובמקרים מיוחדים יותר יהיו אלו חברות בת שלהם
וחברות פרטיות אשר נותנות הלוואות משכנתא.

 

האם כדאי לקחת משכנתא חוץ בנקאית?

הלוואות חוץ בנקאיות אומנם נשמעות כמו מושג מפחיד ומאיים אך לרוב יהיה מדובר בחבל ההצלה האחרון על מנת להציל את הבית ממכירה או גרוע יותר- ממצב של חדלות פירעון.
הלוואה חוץ בנקאית תתאים למסורבי משכנתא וגם לצעירים הן מבחינת צרכים לסגירת חובות על נכס קיים והן לצרכים מיוחדים כגון רכישת נדל"ן בחו"ל, אחוזי מימון גבוהים לעסקה, רכישת ציוד עסקי ועוד.

 

לאלו תנאים לצפות במשכנתא חוץ בנקאית?

התנאים כמעט באופן גורף למעט מקרים מיוחדים יהיו גבוהים יותר ממשכנתא רגילה, מכיוון שעלויות הגיוס של הקרנות הללו גבוהות יותר מאשר לבנקים והסיכון גבוה מאוד עבור בעלי הקרנות התוצאה מגולמת בריבית ובתקופת ההלוואה.
בשנים האחרונות הוקמו חברות חוץ בנקאיות חדשות עם פריסת משכנתא של 20-40 שנה ,אשר מאפשרת גמישות מקסימלית במקרים מיוחדים.

 

מה הריבית על משכנתא חוץ בנקאית?

הריבית על משכנתא חוץ בנקאית היא מגוונת ותלויה בגובה המימון ומשקל הסיכון בעסקה.
לדוגמא משכון מדרגה 2 (כאשר כבר קיימת משכנתא על הנכס) על נכס מורכב ולווים חלשים יתומחר משמעותית גבוה יותר מנכס נקי משעבוד ולווים סבירים שצריכים כסף מהיר.
ככלל אצבע משכנתא חוץ בנקאית נעה בטווח של 5%- 15% אחוז ריבית שנתית.

הלוואות חוץ בנקאיות בריבית נמוכה ניתן לקבל במידה ומעמידים נכס איכותי מאוד כבטוחה (לדוגמא נכס באזור המרכז בשווי גבוה) ולווים סבירים עם תלושי שכר וללא בעיות גדולות מידי בחשבון.

 

מה זה משכנתא חוץ בנקאית ללא הון עצמי?

לאחרונה קמו חברות חוץ בנקאיות אשר מוכנות לממן חלק ניכר מההון העצמי
לדוגמא: אנו מעוניינים לקנות דירה ב1,000,000 ש"ח
הבנק יאשר 750,000
החברה החוץ בנקאית תאשר 100,000
ולכם נותר יהיה לגייס 150,000 ש"ח בלבד אשר מהווים 15% בלבד מהעסקה!
משכתנא זו היא משכתנא חוץ בנקאית אשר מתאימה כאלטרנטיבה פרקטית לזוגות צעירים עם הכנסה טובה אשר מעוניינים לקנות דירה באופן מיידי ולא לחכות עד שיחסכו הון עצמי מספק .

 

לסיכום

רכישת דירה הינה תהליך ארוך ומורכב אשר בסופו מקבלים את המפתח לדירת החלומות שלכם
בין אם אתם מחפשים משכתנא חוץ בנקאית לרכישת דירתכם הראשונה ובין אם אתם מחפשים משכנתא לסגירת חובותיכם, "צלישר ייעוץ פיננסי" תוכל לסייע לכם בתהליך בחירת התקציב לדירה, בחירת מסלולי המשכנתא ועד לנטילת המשכנתא וקבלת המפתח לדירה.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות צרו קשר בטלפון 076-5993281

 

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: