מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

הלוואת גישור לדירה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא גישור לדירה

הלוואת גישור לדירה

משכנתא גשר לדירה הוא מקרה בו בעלי דירה רוצים להשתדרג ולרכוש דירה נוספת, אבל עדיין לא מכרו את הדירה הישנה ואין ברשותם הון העצמי לשם לקיחת המשכנתא עבור הדירה המשודרגת. הלוואה זו למעשה מהווה כתחליף זמני עבור ההון העצמי הדרוש לקנית דירה. הלוואה זו ניתנת בדרך כלל לתקופה של שנה עד שלוש שנים. בתקופה זו בדרך כלל כבר מצליחים למצוא קונים עבור הדירה הקיימת, ואז יכולים לסגור את ההלוואה ללא כל בעיה כאשר מקבלים את הכסף הנזיל ממכירת הדירה. יתרון נוסף להלוואת גישור הוא שאפשר לסיים עם ההלוואה ברגע שיש לנו את סכום ההלוואה ללא כל קנסות או עמלות. למרות כל היתרונות שבקליחת הלוואת גישור עבור שידרוג של דירה אטרקטיבית, עדיין חשוב לעשות בדק בית ולחשוב הוצאות בלתי צפויות ועלויות כספיות נוספות לא מתוכננות.

מה עוד צריך לדעת על משכנתא גשר לדירה חדשה?

כאמור, שלוש שנים אמור להיות זמן מספיק עבור מכירת הדירה הקיימת. אבל יכול לקרות מצב שבו גם אחרי שלוש שנים לא מצליחים למכור את הדירה הקיימת, ואין ברשות בעל הדירה להחזיר את הלוואת הגישור לה התחייב. מצב זה לא אידיאלי אך אפשרי גם. מקרה של פיטורין בלתי צפויים או כל מקרה אחר אשר פוגע ביכולת הכלכלית עלול לגרום לבעיות כספיות בעת החזר ההלוואות גישור. חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום הפיננסי והריביות של משכנתאות הגישור, כדי לראות האם זה באמת משתלם וכדאי בהתאם למצב האינדיבידואלי של כל לקוח בנפרד.

משכנתא גשר לדירה

חברת צלישר יעוץ פיננסי מומחית בתחום משכנתא גשר לדירה ותשמח להעניק את השירות האיכותי והמקצועי לכל לקוח אשר יבחר בה. חברת צלישר יעוץ פיננסי עוסקת בתחום הנדל"ן למעלה מעשור שנים, ושמה לה לדגש להעניק שירות איכותי ומקצועי ללא פשרות. חברת צלישר יעוץ פיננסי עורכת סקרי שוק לעיתים קרובות במטרה להתעדכן בשינויי מחירי הריביות המשכנתא של הבנקים וגם בנושאי מחירי הדירות המשתנים. זאת במטרה להעניק תמונת מצב נרחבת ואמיתית ללקוחות החברה. צרו קשר עוד היום עם חברת צלישר יעוץ פיננסי ותראו מהי יעילות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות. חברת צלישר יעוץ פיננסי זמינים לאורך כל שעות הפעילות לכל בקשה, שאלה או בעיה.

רוצים לשאול שאלה לגבי משכנתא גרייס בישראל? תוכלו ליצור עמנו קשר כאן.

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: