מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא חוץ בנקאית

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא חוץ בנקאית

נהוג לחשוב שמשכנתא, הלוואה כנגד נכס מקרקעין משועבד, ניתנת רק על ידי גופים בנקאיים.
אך כיום קיימת אפשרות נוספת, משכנתא חוץ בנקאית. היא פתרון עבור אנשים שאינם מעוניינים להלוות מבנק, או אינם יכולים להלוות מבנק (מסורבי משכנתא).

מי נותן משכנתא חוץ בנקאית?

האפשרויות להלוואת משכנתא חוץ בנקאית הן מגוונות, למשל חברות ביטוח, בתי השקעות, קרנות הון ועוד. חשוב לציין שמשכנתא חוץ בנקאית אינה נקודת אל-חזור, כלומר בחירה במסגרת חוץ בנקאית כיום לא תמנע מכם את האפשרות להלוואה בנקאית בעתיד.

יתרונותיה של משכנתא חוץ בנקאית

  • פתרון בלעדי לאנשים שנתקלו בסירוב מהבנק כשפנו לבקשת משכנתא
  • הלווים נדרשים לספק פחות הוכחות על היסטוריה תעסוקתית, דבר שיכול להקל על אנשים צעירים בתחילת דרכם, או אנשים בלי רקע תעסוקתי קבוע
  • דרישות האשראי של משכנתא חוץ בנקאית פחות נוקשות מאשר הבנק, ויכולות להקל על לווים בעלי הון עצמי נמוך או רמת שכר נמוכה
  • ההלוואה ניתנת יחסית מהר יותר

חסרונותיה של משכנתא חוץ בנקאית

  • לרוב, ריבית של משכנתא כזו תהיה גבוהה יותר
  • משכנתא כזו בדר"כ פחות משתלמת בטווח הרחוק
  • תכנון ההחזרים לעיתים יהיה פחות זהיר מאשר אצל הבנק, ותצטרכו לבדוק היטב אם תוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים

צלישר יעוץ פיננסי מעניקה שירותי ייעוץ גם בתחום משכנתא חוץ בנקאית!

כאשר שוקלים את האפשרות ללקיחת משכנתא חוץ בנקאית, כמו משכנתא בנקאית, יש להיעזר במקצוענים בעלי ניסיון בתחום. מגוון האפשרויות למסלולים, ריביות והצמדות יכולים להיות מבלבלים ומטעים, והחלטה שגויה יכולה לעלות לכם ביוקר.

אנחנו בצלישר יעוץ פיננסי מעניקים שירות ייעוץ מנוסה, אמין ומדויק גם בנושא משכנתא חוץ בנקאית. אנחנו גוף עצמאי, בלתי תלוי ובלתי משוחד, ועובדים אך ורק לטובת הלקוח ועתידו הפיננסי. עם הליווי שלנו, תוכלו לבצע החלטות מבוססות ושקולות שיחסכו לכם טרחה רבה בהווה והוצאות מיותרות בעתיד.

מוזמנים לפנות אלינו וליהנות משירותי ייעוץ של המומחים המובילים בתחום – אנחנו בצלישר יעוץ פיננסי ניתן לכם את כל המידע שאתם צריכים לגבי משכנתא אובייקטיבית ומשכנתא לכל מטרה בישראל, לקבלת מידע נוסף השאירו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם.

 

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: