מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

איך לבחור יועץ משכנתא?

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

איך לבחור יועץ משכנתאות

איך לבחור יועץ משכנתא?

איך לבחור יועץ משכנתא?

 

לאחר שקיבלתם החלטה נבונה להתקדם בתהליך לקיחת המשכנתא באמצעות יועץ משכנתאות פרטי מטעמכם השלב הבא יהיה לבחור את יועץ המשכנתאות שיעבוד איתכם. במאמר הבא נסקור את יועצי המשכנתאות השונים, תפקיד ותכונות היועץ, מחירים ועוד.

 

ייעוץ משכנתא פרטי

 

ייעוץ משכנתאות פרטי נפוץ מאוד בישראל וקיים כבר שנים רבות. בתהליך הייעוץ הפרטי בניגוד ולתהליך מול הבנק כאן היועץ רואה את טובת הלקוח לנגד עיניו ומתאים לו את תוכנית המשכנתא הטובה ביותר עבור צרכיו.

 

מה תפקידו של יועץ למשכנתאות?

 

בין אם מדובר במשכנתאות לרכישה דירה במחיר למשתכן,  משכנתא לכל מטרה וכן  מסורבי משכנתא  תפקיד היועץ בראש ובראשונה לדאוג לכם לתוכנית כלכלית נכונה בהתאם לצורך שלכם.

הייעוץ מתחיל כבר בשיחה הראשונה בא יברר פרטים יבשים אודותיכם- גיל, עיסוק, מטרת העסקה, מידת הדחיפות ועוד רבים אחרים, שיחה זו עורכת בממוצע 10-15 דק'

לאחר השיחה יהיה עליכם להגיע למשרד הייעוץ בו היועץ ינתח לעומק את המקרה
בין אם מדובר בקניית דירה חדשה הוא יבדוק שאכן תעמדו בלוח התשלומים שנקבע מול המוכר, יבצע בדיקה כללית האם ניתן לקבל משכנתא על דירה בבניין המדובר, וכמובן יבדוק את הסטטוס הכלכלי שלכם אל מול ההחזר החודשי על המשכנתא
במידה ומדובר על מקרים מורכבים יותר כגון סגירת חובות או קבלת הלוואה לצורך פשיטת רגל תפקידו של היועץ לראות איך אותו הלקוח יצליח להבריא כלכלית בסוף התהליך ולצאת לדרך חדשה.

 

תכונות של יועץ משכנתאות

 

כאשר שומעים את צמד המילים "יועץ משכנתאות" תחילה חושבים על דברים טכניים כמו מספרים, אקסלים, טבלאות וחישובים אך בפועל הדבר שונה לגמרי.
הבנת המסלולים היא בהחלט עניין טכני לחלוטין, כל מסלול במשכנתא מתנהג שונה לגמרי ואכן על היועץ להגיע עם תכונה של יצירתיות רבה וחשיבה מחוץ לקופסא מה התמהיל שישרת את אותו הזוג לאורך 30 שנים קדימה.

במקביל על היועץ להיות מסודר ושיטתי, שכן בתהליך ייעוץ משכנתא מעורבים לא מעט מסמכים שונים כמו חוזים, מסמכי ביטוח, הכנסות, הלוואות ועוד. כל מסמך מכל בנק נראה שונה לחלוטין ועל כן חשוב מאוד לשמור על סדר וארגון בתהליך מול הבנק על מנת שהדברים יעבדו בצורה חלקה.

והתכונה האחרונה והקריטית ביותר היא אדיבות. תהליך לקיחת המשכנתא הוא תהליך ארוך ואינטימי בו היועץ חשוף לכל הצדדים הטובים והפחות טובים של הלקוח- מהדברים הטכניים כמו הכנסות והוצאות משק הבית ועד דברים רגישים כמו תהיות על העתיד, פחדים ממעבר לעיר אחרת בעקבות הרכישה או פחד מלבצע השקעה בנדלן לכן על היועץ להיות מסביר פנים, לשדר אמפתיות ורגישות. במקביל לעבודה מול הלקוח על היועץ לדעת להתחבר גם לעובדי הבנק. במידה והבנק לא יהיה מרוצה מהיועץ או שהאינטראקציה מול הבנקאי לא תיהיה מספקת, אותו הבנקאי יתן שרות פחות טוב ליועץ או שלא יתן עדיפות לתיקים שלו מה שמשפיע באופן ישיר גם על הלקוחות.

 

כמה עולה ייעוץ משכנתא?

 

עלות ייעוץ משכנתא היא נגזרת של מספר פרמטריים אשר העיקריים שבהם הם מורכבות התיק, ותק היועץ וסכום המשכנתא אשר עתידים לקחת.
לרוב ליועצים יהיה מחירון ידוע מראש ככלל אצבע בהתאם לסוג התיק. במידה והתיק מורכב אך הסיכויים לאישור גבוהים, העלות של יועץ משכנתאות יורד.
באופן כללי ניתן להגיד שמחיר יועץ משכנתאות נע בין 700 ₪ לפגישת ייעוץ משכנתא בודדת ועד 7,000 ₪ לליווי של תיק משכנתא רגיל.
כאשר מדובר על עסקאות ארוכות מאוד ועם סיכויי הצלחה נמוכים המחיר מתחיל מ10,000 ₪ ומעלה. 


 

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: