מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא כנגד נכס

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא כנגד נכס

משכנתא כנגד נכס

הלוואה כנגד נכס

הלוואה כנגד נכס הוא מונח שמגיע מעולם האשראי בו מקבלים סכום כסף מסוים מבנק, חברת ביטוח או קרן חוץ בנקאית כנגד שעבוד בית מגורים\ משרד\ עסק מה שמכונה "נדלן".

הלוואה כנגד נכס ברוב המקרים פרוסה לתקופת זמן ארוכה של עד 30 שנים ובמקרים חריגים עד 40 שנים, למעט הלוואות גישור אשר מטרתם להקל או לפתור בעיה נקודתית עד לקבלת משכנתא ארוכת טווח.

הלוואה זו היא הלוואה נוחה בגלל הפריסה הארוכה וזולה משמעותית מהלוואה שמקבלים "בקליק" ללא צורך בשעבודים, בפריסה לשנים בודדות (בד"כ עד 5 שנים) ובריביות גבוהות.

מי זכאי לקבל הלוואה כנגד נכס?

  • כלל מס' 1 הוא שיהיה בבעלותכם נכס מקרקעין בישראל. זה יכול להיות בית קטן להשקעה בבאר שבע וזה יכול להיות וילה במושב. כל עוד יש בבעלותכם נכס אותו ניתן לשעבד גוף המימון יוכל להעניק לכם את ההלוואה.
  • כלל מס' 2 שתוכלו לעמוד בהתחייבות של ההלוואה. על הבנקים ישנה רגולציה קשה, מסורבלת ומיושנת המורכבת ממספר רב של פרמטרים כגון גיל הלווים, יכולת ההשתכרות, ותק, תחום העבודה, בעיות אשראי (BDI), וכן בדיקה של הנכס – היכן רשום? האם יש עליו משכנתא? האם בנוי בהיתר? ועוד מספר רחב של בדיקות שהבנק עושה.
    בחברות ביטוח וחברות חוץ בנקאיות עורכים בדיקות דומות אך היד יותר קלה על ההדק ואישור למשכנתא מגיע בקלות רבה יותר ובדרך כלל בריביות מעט גבוהות יותר.
  • כלל מס' 3 מטרת ההלוואה צריכה להיות מטרה לגיטימית. כאשר מגישים בקשה ל- הלוואה כנגד נכס קיים גוף המימון יברר לאיזו מטרה הכסף מיועד שכן המלווים ירצו לוודא שיהיה לכם את הדרך להחזיר את ההלוואה ושהכספים מגיעים למקומות לגיטימים כמו הלוואה לכל מטרה כנגד שיעבוד דירה, הלוואה לשיפוץ, הלוואה לעזרה לילד ועוד.

מה המגבלות שיש לנו בגופי המימון?

  בנקים חוץ בנקאי
דירה ראשונה 75% 85%
דירה שניה 50% 85%
דירה חליפית (משפר דיור) 70% 85%
שעבוד נכס קיים 50% 85%
משכנתא כנגד דירה קיימת לכל מטרה 50% 85%
ריביות 6%-3% 12%- 4%
קושי בקבלת ההלוואה קשה ומסורבל קל ומהיר

 

כפי שאנחנו רואים ישנו יתרון מובהק באחוז המימון לחברה חוץ בנקאית אבל הריבית ברוב מקרים תהיה גבוהה יותר אך הקושי בקבלת האשראי מהבנק גבוה יותר.

אבל מה קורה אם אני רוצה לקחת משכנתא כנגד דירה קיימת בלי לפגוע בריביות של המשכנתא שכבר יש לי על הבית? 

שאלה מעולה!
במצב כזה כמעט כל החברות החוץ בנקאיות יוכלו לתת לך הלוואה כנגד הנכס לכל מטרה ולנו ב"צלישר ייעוץ פיננסי" יש את הקשרים לקבל משכנתא כנגד דירה קיימת מבנק למשכנתאות בריביות מעולות!

מה התהליך לקבלת משכנתא על דירה קיימת?

משכנתא כנגד נכס קיים עובד בשיטת 5 השלבים  של "צלישר ייעוץ פיננסי"

 

  1. בדיקת רקע "BDI" – הבדיקה נעשית על כל אחד מהלווים בנפרד. הבדיקה היא בדיקה של עמידה בצריכת האשראי במשך ה-3 השנים האחרונות. במידה וחזרו הוראות קבע של חשמל, מים וגנים או חלילה משכנתא אנחנו ניראה את זה בדו"ח ויהיה קשה יותר לאשר כסף.
  2. ניתוח אובליגו – ב- הלוואה לבעלי נכס לפני שאנחנו מגישים בקשה לאשראי חדש (משכנתא)
    אנחנו בוחנים את האשראי הקיים שלכם.
    נבצע ניתוח מקיף דרך דוח נתוני האשראי "BDI" שלכם, נבחן כמה משכנתא יש היום, לאיזה בנק ובאיזה החזר. נבחן כמה הלוואות יש לכם מחוץ למשכנתא, כמה כרטיסי אשראי יש לכם, האם ניצלתם את המסגרת האשראי והעו"ש ונקבל תמונת מצב כוללת עליכם.
  3. פגישת אסטרטגיה – משכנתא על דירה קיימת זה לא משחק ילדים, לאחר שיחת האפיון בדיקת הרקע וניתוח האובליגו שלכם, נתאם פגישת אסטרטגיית עומק לראות איך נוכל לעזור להוציא אתכם מהמצב אליו נקלעתם ולגייס אשראי. נציג לכם תמונת מצב כוללת על החיים שלכם היום בצל החובות ולאן נוכל להוביל אתכם תוך זמן קצר מהתחלת התהליך.
  4. הוצאת אישור עקרוני – לאחר שסיכמנו באיזה מתווה אנחנו עובדים נפעיל את הקשרים שלנו בבנקים וגופי המימון ונאשר לכם הלוואה (אישור עקרוני) כנגד הנכס שלכם בתנאים שלא חלמתם עליהם! 
  5. חתימות בבנק – לאחר קבלת האישור המיוחל, ביצוע שמאות לנכס וסיום כל הדברים הטכניים. נגיע יחד איתכם לסניף הבנק לראות שמה שהבטחנו לכם באמת קורה ואתם מקבלים את הכסף.

 

מה עושים אם כבר פניתם לבנקים וסורבתם לקבלת משכנתא כנגד שעבוד נכס?

קודם כל אין לכם מה לדאוג, גם אם סורבתם בבנקים אנחנו נדע לאשר לכם את ההלוואה
לעיתים הצורה בא מגישים את ההלוואה בשילוב הכוח והקשרים של חברה גדולה יכולים להפוך את הסירוב לאישור.

מה שחשוב לדעת הוא שברגע שסורבתם, אסור לכם להמשיך ולהגיש את הבקשה במקומות נוספים.
כל מקום שתסורבו בו אתם הופכים "שרופים" ולנו יהיה הרבה יותר קשה לעשות עבודה טובה ויסודית עבורכם מה גם שפעולה זו מקשה על אישור מחדש.

מה קורה אם אני לא עומד בתשלומי ההלוואה?

במידה ואתם לא עומדים בתשלומי ההלוואה נותרת בפניכם האופציה למכור את הנכס או לחילופים לבצע "ארגון חוב מחדש" בו בעצם לוקחים את החוב הקיים שלכם ומגיעים אתכם להסדר כלשהו בפריסה נוחה בה תוכלו לעמוד. במידה וגם זה לא עזר או לא ניתן לביצוע יהיה ניתן לקחת "משכנתא גישור" שהיא הלוואה כנגד הנכס שלכם במטרה לגשר עד אשר תתיישרו חזרה למערכת הבנקאית או לתת לכם אוויר עד המכירה למשך שנתיים שלוש.

אז מה השלב הבא?

משכנתא על נכס קיים הינו תהליך ארוך ומורכב אשר בסופו מקבלים את סכום הכסף הנכסף שכה חיכיתם לו. בין אם אתם מבצעים עסקה של רכישת דירה ראשונה או שניה ומחפשים מימון גבוה ובין אם אתם צריכים כסף לסגירת חובות "צלישר ייעוץ פיננסי"  תוכל לסייע לכם בתהליך גיוס האשראי המבוקש, בחירת גורם המימון האטרקטיבי ביותר ועד קבלת הכספים בפועל לחשבון הבנק.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות
צרו קשר בטלפון 054-9252824

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: