מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

משכנתא הפוכה-סיפורי הצלחה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

הבית שלכם. משכנתא הפוכה סיפורי הצלחה

משכנתא הפוכה-סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה של משכנתאות הפוכות לקוחות "צלישר ייעוץ פיננסי"

במאמר הבא נסקור מספר מקרים בהם פנו אלינו לצורך קבלת משכנתא הפוכה מבנקים וחברות הביטוח.

נתחיל מההתחלה, מה זה משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה או "משכנתא לגיל השלישי" היא מצב בו אדם מגיל 55 ואילך מבקש אשראי כנגד הנכס שלו, בדרך כלל ללא צורך בתשלום החזר חודשי כלשהו וללא הצגת אסמכתאות למטרת הכספים. הסיבות מגוונות- עזרה לילדים בקניית דירה, סגירת הלוואות ומשכנתאות של בעל הנכס או בני משפחתו, טיול מסביב לעולם, טיפולים מיוחדים בארץ ובחו"ל, כסף למטפלת או אפילו "משכורת" חודשית.

מה הריבית על משכנתא הפוכה?

הריביות על משכנתאות הפוכות בד"כ יהיו החל מ4.7% צמודת מדד או פריים + 4.5% ויקרות יותר במידה והתיק מורכבות מסיבה כזו או אחרת. לריבית יצטרפו עלויות הקמה של התיק באותה חברת ביטוח או בנק, תשלום לשמאות, עו"ד ואגרות רישום כאלו אחרות. אופציות התשלום מגוונות – החל ממשכנתא ללא החזר חודשי, ריבית בלבד והחזר של קרן וריבית כמו משכנתא רגילה.

יש לציין שבניגוד למשכנתא רגילה, במשכנתא הפוכה אין צורך בהקמה של ביטוח חיים כלל שכן דבר זה מהווה מכשול גדול במשכנתאות רגילות.

מה אחוז המימון משווי הנכס שמקבלים?

בחברות הביטוח אחוז המימון הוא תלוי גיל בלבד. ככל שאדם מבוגר יותר כך אחוז המימון גודל ובאפשרותו לקבל הרבה יותר כסף.

בבנקים אחוז המימון הוא עד 50% מימון ותלוי ביכולת ההשתכרות של בעל הנכס והערב שלו.

כעת נסקור מספר דוגמאות של לקוחות שלנו מהשנים האחרונות

עזרה לילדים בקניית דירה
משכנתא הפוכה לצעירים לקניית דירת וכיסוי חובות

עמית ורון בגילאי ה-40 לחייהם פנו אלינו לצורך קניית דירה.
תחילה הזוג הגיע עם חובות של כ-250,000 ₪ כאשר ברצונם לרכוש דירה בשווי 1,600,000. שוב ללא הון עצמי כלל.
לעמית היה הורה מבוגר עם נכס בשווי 1,800,000 ₪ אשר רצה למכור ובאמצעות הכסף לעזור לבתו עם החובות ורכישת הדירה. במקום המכירה הצענו משכון של הנכס במטרה לגייס כ700,000 ₪
250,000 ₪ לכיסוי החובות
400,000 ₪ הון עצמי לעסקה
50,000 ₪ להוצאות נלוות

וכל זה ללא החזר חודשי כלל!
לאחר איסוף המסמכים, הגשות לגורמי המימון לבסוף גייסנו את הסכום המבוקש ובמקביל 1,200,000 ₪ משכנתא על הנכס הנרכש. הזוג הצליח לרכוש את הדירה ללא הצורך במכירת הדירה של האב.

 

משכנתא הפוכה לכיסוי חובות

אברהם, אלמן בן 73 מתגורר בראשון לציון, פנה אלינו לאחר בקשות חוזרות להגדלת המשכנתא ופריסה מחשב של המשכנתא וההלוואות שלו בבנק למשכנתאות. לאחר סירוב מצד הבנק בעקבות גילו המופלג הגיע אברהם אלינו לפתרון הבעיה. בבדיקה ראשונית ניכר שלא רשמו את אברהם בטאבו כל השנים ובתחילה טיפלנו בהליך הרישום בטאבו של הבעלות והמשכנתא שלו. לאחר שאלו נרשמו פנינו לגורמי המימון שלנו לגיוס סך של 750,000 ₪ לכיסוי משכנתא בסך 580,000 ₪ והלוואות בסך 170,000 ₪ כך שבמקום שיחזיר כל חודש 8,000 ₪ כל חודש היום אברהם מחזיר 2,500 ₪ בלבד.

משכנתא הפוכה לרכישת דירה

משה ומרים זוג בני 78 הגיעו אלינו לאחר חתימת הסכם לרכישת דירה.
סך עלות הדירה הינו 2,000,000 ₪ ולזוג היה חסר כ-400,000 ₪ לצורך סיום העסקה.
משה הסתמך על קבלת משכנתא מהבנקים כיוון שמדובר בסכום נמוך וההכנסות שלו מהפנסיה גבוהות. מה שמשה לא ידע הוא שהבנק נותן משכנתאות עד גיל 80 ולכן לא אפשר לו מבחינה רגולטורית לקבל את הסכום המיועד. הזוג פנה אלינו במטרה שנסייע ולאחר כ-3 ימים השגנו את אישור המשכנתא לרכישה והשלמת העסקה ותוך 30 יום הכסף עבר למוכר.

משכנתא לטיפול מציל חיים בחו"ל

ערן (שם בדוי) מבת ים פנה אלינו בעקבות מחלתו של אביו. לאביו לא הייתה פוליסת ביטוח חיים פרטית ובעקבות המחלה היה עליו לקבל תרופות מיוחדות וטיפול נסיוני מציל חיים בארה"ב.
לערן לא הייתה דירה ולא הכנסה מסודרת כיוון שהיה סטודנט לתואר שני באותה תקופה ועל כן לא יכל לעזור בקבלת המשכנתא. רגע לפני שמכרו את הבית פנו אלינו לצורך קבלת סיוע. לאחר בירור מהיר הצלחנו לאשר סך של 300,000 ₪ בביצוע מיידי ולהציל את חייו של האב.

טיול מסביב לעולם ורכישת דירה בחו"ל

החלום של אהרון בן ה-70 היה לחיות בתאילנד על החוף למשך שארית חייו.
במקום למכור את הדירה שלו בנס ציונה פנה אלינו לבדוק אפשרות של קבלת משכנתא למימון החלום. לא רק שהשגנו לו את הכסף לטיול השגנו גם סכום נוסף לרכישת דירה היכן שיחפוץ בחו"ל
סה"כ גיוס של 600,000 ₪ ללא החזר חודשי כלל.

לסיכום, אם אתם נמצאים בהליך לקיחת משכנתא הפוכה או שאתם מתכוונים להתחיל הליך שכזה בחודשים הקרובים ולא בטוחים אם תקבלו משכנתא, פנו לצוות של "צלישר ייעוץ פיננסי" ונעזור גם לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר!

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: