מיקום

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

צרו קשר במייל

office@s-loan.co.il

סירוב מהבנק-סיפורי הצלחה

רוצים ייעוץ משכנתא מתאים לכם?

השאירו פרטים!

שחף משכנתאות הינה חברת יעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל החלה פעילותה בשנת 2015 מתוך הבנה שיש לגשר על פערי הידע העצומים שקיימים בין הבנקים לנוטלי המשכנתאות ולחתוך את רווחיות הבנקים בעשרות אחוזים. החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המובילים בתחום המשכנתאות בארץ אשר מילאו תפקידי בחברות ייעוץ משכנתאות מהגדולות בתחום. החברה מתמחה בליווי משכנתאות למגזר הפרטי תוך שימת דגש על פתרונות ייחודים ותיכנון פיננסי כולל.

משכנתא הפוכה סיפורי הצלחה. המפתח לדירה שלך

סירוב מהבנק-סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה לאחר סירוב מהבנק של לקוחות "צלישר ייעוץ פיננסי"

במאמר הבא נסקור מספר מקרים בהם הלקוחות נתקלו בסרוב מצד הבנק, פנו אלינו לעזרה וסייענו להם להשיג את האשראי המבוקש.

נתחיל מההתחלה, מי מוגדר מסורב משכנתא?

מסורב משכנתא הוא כל אדם, משפחה או חברה אשר נגשו לבנק למשכנתאות, הגישו את מסמכי המשכנתא כפי שבנקאי המשכנתאות ביקש מהם ולאחר בדיקת המסמכים הבנק סירב למתן האשראי במבוקש.

ישנן מגוון רחב של סיבות לסירוב משכנתא, נסקור כאן את הנפוצות ביותר בשילוב דוגמאות אמיתיות לקבלת משכנתא למסורבים


הכנסות נמוכות ביחס לגובה המשכנתא המבוקש

דנה מרמת גן פנתה אלינו לאחר שהתגרשה מבעלה. דנה התעניינה ברכישת הדירה מהגרוש שלה
שווי הנכס עמד על 2,000,000 ₪ ללא משכנתא.
החלק של הגרוש עמד על 1,000,000 ₪ אותם היה עלינו לגייס.
דנה נגשה לאחד הבנקים הגדולים בקשה לקבלת 1,000,000 ₪ ונתקלה בסירוב.
דנה בת 40 ג+ 3 ילדים חמודים מתחת לגיל 18 והכנסה של 10,000 ₪. בנוסף דנה רכשה לפני מספר שנים רכב עם החזר חודשי של 1,500 ₪ בחודש כאשר יתרת ההלוואה עומדת על 47,000 ₪.

בשילוב כל הנתונים הללו דנה לא עמדה במה שהבנק קורא לו "יחס החזר" ולכן קיבלה סירוב מ-2 בנקים.

מה הפתרון? פנינו לסניף בנק ספציפי איתו יש לנו קשרים מעולים, הצגנו את הסכם המזונות, שינינו את מבנה ההלוואות והצגנו מסמכים המגבים את העובדה שדנה מרוויחה בפועל יותר מ-10,000 ₪ בחודש. לאחר כל אלו השגנו לדנה את 1,000,000 ₪ המבוקשים והלוואה נוספת בתנאים מעולים לסגירת ההלוואה הישנה שלה!

עסק חדש עם הכנסות נמוכות

אור ושרון פנו אלינו במרץ 2021 לקבלת משכנתא לאחר שהיו בבנק בו מנהלים עובר ושב.
הפקיד אשר נפגש עמם בבנק אסף מהם את המסמכים הרלוונטיים ולאחר בדיקה מהירה החליט שהזוג לא יכול לקבל משכנתא בגלל שהעסק של אור בן 5 חודשים בלבד ולכן לא ניתן להתייחס להכנסות ממנו. כתוצאה מכך הבנק ביקש ערב אשר לאור ושרון באותה עת לא היה.

מה הפתרון? נגשנו לבנק אחר, אשר יותר פתוח ויותר מותאם לעסקים ובעזרת ההסברים הנכונים והצגת התיק באור חיובי לבנקים הצלחנו לאשר את העסקה שעמדה על 1,500,000 משכנתא ו75% מימון.

עבר לא טוב בבנקים

משה, בחור מקסים בן 37 מנתניה הגיע אלינו לאחר שפנה לבנק שלו לקבלת משכנתא לטובת רכישת דירה. לאחר הגשת כלל המסמכים הבנק החליט לא לאשר אף סכום למשה, אפילו לא סכום נמוך יותר מכיוון שלמשה היה בעברו בהליך פשיטת רגל וחלק מהבנקים מולם פשט רגל היה הבנק בו הוא מנהל עו"ש.
זה נכון, היום משה במקום אחר בחיים, שכיר מזה כ-5 שנים בחברה גדולה ומסודרת, מרוויח משכורת של 12,000 ₪ עם רכב צמוד אך מכיוון וישנו סימון בבנק לא רצו כלל להתייחס לבקשה.
מה הפתרון? הגשנו את התיק לסניף מיוחד שמטפל ללקוחותינו במקרים שכאלו. בהצגת המקרה בכללותו כולל ההבנה שבעברו היה פושט רגל והיום הוא במקום אחר בחיים התיק אושר ומשה קיבל את מלוא הסכום שרצה.

צריכים מעל 50% מימון משווי הנכס לצורך סגירת חובות

רון ושני בגילאי ה-40 פנו אלינו לאחר שהיו בבנק לצורך כיסוי החובות שלהם.
על אף שלא חזרו להם הלוואות מעולם והחשבון נקי ללא דופי מכיוון ששווי הנכס שלהם עומד היום על 1,500,000 והמשכנתא על 750,000 ₪ הבנק לא מוכן מבחינה רגולטורית לתת כסף בעסקה.

הסכום המבוקש עמד על 300,000 ₪ אותם היה צריך לגייס לטובת סגירת כל החובות, המינוסים וכרטיסי האשראי של הזוג.

לאחר פניה לגורמים שלנו בבנקים אישרנו להם סך של 300,000 ₪ במשכנתא והלוואה עליהם יחזירו 2,500 ₪ במקום 6,300 ₪ אשר שלמו לפני כן.

בעיות בקבלת ביטוח

לירון ומורן הגיעו אלינו במאי 2022 מבוהלים לקראת סיומו של הליך לקיחת משכנאת אשר עשו לבדם. "הבנק לא נותן לנו משכנתא בגלל שאני לא יכולה לקבל ביטוח"- כך אמרה מורן.
אכן בהליך לקיחת משכנתא יש לבטח את מלוא סכום המשכנתא ב"ביטוח חיים למשכנתא"
ביטוח שכזה בד"כ עולה 20-50 ₪ לאדם בריא בגילאי ה-30. במקרים מיוחדים כמו מחלות קשות, נכויות פיזיות או נפשיות חברת הביטוח מסרבת לבטח את הלווה.
במקרה של לירון ומורן היה מקרה חריג של נכות מיוחדות שרוב חברות הביטוח לא ידעו לאשר ועל כן הבנק ביקש להביא ערב שאותו יבטחו במקום מורן מה שלא יתאפשר בשלב זה של העסקה.

מה הפתרון? לירון ומורן פנו אלינו בעיצומה של העסקה כ-3 שבועות לפני מועד המסירה של הקבלן וכל חודש איחור מצדם היה עולה אלפי שקלים שלא היה להם. העברנו את התיק למרחב אחר (סניף אחר של אותו הבנק בעיר אחרת). באותו הסניף הבנקאי שלנו שכפוף למאשר אחר נלחם על התיק ולאחר כשבוע וחצי התיק אושר ללא צורך בערב וללא צורך בביטוח חיים למורן.

לסיכום, אם אתם נמצאים בהליך לקיחת משכנתא או שאתם מתחילים הליך שכזה בחודשים הקרובים ולא בטוחים אם תקבלו משכנתא, פנו לצוות של "צלישר ייעוץ פיננסי" ונעזור גם לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר!

שחף צלישר-משכנתאות
צלישר ייעוץ פיננסי - החיסכון שלך, ההצלחה שלנו

רוצים לדבר עם נציג?

השאירו פרטים: